Jump to content

[MODULE] AJAX Dropdown Categorieën


rocky

Recommended Posts

Deze module toont categorieën in dropdowns plaats van een boomstructuur en worden geladen subcategorieën dynamisch om de laadtijd te verminderen. Andere opties zijn het weergeven van het aantal producten in elke categorie, het verbergen van lege categorieën, en het opslaan van de toestand van de dropdowns.

Deze module is handig voor handelaren verkopen van auto-onderdelen, laptop accu's of iets anders dat de klant nodig heeft om van duizenden modellen van het product selecteren om aanverwante accessoires kopen. Handelaren kunnen de import functie CSV gebruiken in PrestaShop voor het snel toevoegen van alle merken, merken en modellen en de module genereert automatisch een product finder blok zodat klanten snel en gemakkelijk kunt selecteren modellen.

Voor meer informatie, waaronder een changelog en links naar websites met behulp van de module, zie de module pagina hier. Er is een link naar kopen de module op PrestaShop Addons.

Compatibel met PrestaShop v1.4.x, v1.5.x en v1.6.x

post-13933-0-67510000-1393589124_thumb.png

post-13933-0-58393000-1393589140_thumb.png

post-13933-0-81758600-1393589153_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

AJAX Dropdown Categorieën v2.1 is inmiddels vrijgegeven. Ik heb de module herschreven met behulp van PrestaShop helper klassen zodat dezelfde module-bestanden werken in zowel PrestaShop v1.5.x en v1.6.x. Ik heb ook de module responsief in PrestaShop v1.6, zodat de dropdowns zijn volle breedte in de tablet en telefoon resoluties en kan worden ingeklapt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

AJAX Dropdown Categorieën v2.3 is inmiddels vrijgegeven. Het verbetert de configuratie pagina van de module en lost een bug die soms veroorzaakt het product nummer cache worden verwijderd wanneer het opslaan van instellingen. Meerdere niveaus van categorieën kunnen nu worden weergegeven in de voettekst, samen met productnummers.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

AJAX Dropdown Categorieën v2.4 is vrijgegeven. Ik heb de prestaties van de module verbeterd door het gebruik van nleft en nright om te bepalen of een categorie heeft subcategorieën, maakte dropdowns volle breedte wanneer nodig en verbeterde de styling van de dropdowns behulp Uniform naar het thema passen, en een paar bugs.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

AJAX Dropdown Categorieën v2.5 is vrijgegeven. De update lost een bug in de volgorde van de categorieën in de eerste dropdown, verbetert de veiligheid en voegt een header aan de bovenkant van de configuratiepagina met een link naar de contact pagina van mijn website voor ondersteuning.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...