Jump to content

Produkt eksport


Homeshop.dk

Recommended Posts

Er der nogle af jer som anvender et modul til eksport af jeres produkter til csv eller excel
Jeg plejer at bruge Product Export fra BVK men det virker ikke i version 1.5 og han er åbenbart røget uklar med prestashop og er smidt ud af addons og vil ikke hjælpe mig da han siger at han har penge tilgode ved prestashop, derfor er jeg på udkig efter et andet modul som kan løse det for mig
Det er vigtigt for mig den eksporterer varenavn, supplier ref, ref samt meta titel, beskrivelse og varebeskrivelse.
Hvis nogle af jer kan komme med anbefalinger ville det være super

 

!!! EDIT !!!

Hi Aleksander

I think i made a mistake here - my fault im sorry

I received an email saying this

Quote

I am dedicated to providing support for all my modules to ensure they perform all the advertised features.
However, recently addons banned me from their site without any prior notice. I have asked them how I should handle existing support issues since they still hold some of the funds, they have not responded.
I hope you can understand that I can not provide support on a marketplace that banned me. Unfortunately I can not respond to any such requests under these conditions. For any issues you should contact the addons customer service directly.

Regards

 

As i remembered it was BELVG i bought the module from and i just double checket it but its called BVK instead again my mistake im sorry!

Edited by Homeshop.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke haft det modul. Men jeg kan godt forstå hvis han er røget uklar. Har købt eet modul fra ham. Det kunne jeg og ham ikke få til at fungere efter adskillige forsøg. Jeg endte med at anse pengepengene for spildt. Glæder mig at ps har droppet ham. Hold jer fra ham.

Link to comment
Share on other sites

Kan kun være enig mht. manglende kvalitet på moduler fra  BELVG - og godt, hvis de er smidt ud af Addons. Havde en kunde, hvor vi betalte for 6 udviklingstimer på et modul for at få det tilpasset, og det kom aldrig til at virke ordentligt, og de ville ikke refundere pengene.

 

Selv om det her nok er jordens grimmeste hjemmeside, så virker eksportmodulet til 1.4 fortrinligt: http://netvianet.com/prestashop-module/39-export-xml-products-free.html

 

Der står, at den nye udgave også virker til 1.5 - men jeg har ikke prøvet det.

Link to comment
Share on other sites

Haha ja det er ikke verdens fedeste hjemmeside - men kan se den eksporterer som XML ville helst det var exel eller csv - men hvis der ikke er andre bud på jeg jo prøve denne

Har lige prøvet den - den er hurtig til export men synes ikke det virker bare for en enkelt kategori - den har altid kategori oversigt og attributes med det fedeste ville være for mig at jeg kunne vælge en specifik kategori og kun fik produkterne med ud det kan jeg i min test shop med det modul fra BELVG

Men ellers meget fedt modul også når den timeouter at man bare klikker igen og den fortsætter....

Men excel hænger noget når man åbner en xml fil på 60 mb :)

Link to comment
Share on other sites

Hello guys.

 

Sorry to interrupt your peaceful discussion - hope everyone will understand me in English.
Fun fact - but we have never had an extension called "Product Export BELVG" (ever), not for 1.3 not for 1.4 and not for 1.5 - and we are not planning one for 1.6 either.
So either we are mixed up with another company or something very weird is going on.
Hopefully it clears things up a bit. Sorry if I got something wrong from your discussion.
(Also we are not removed from Prestashop - where did that even came from?)

 

Regards

Link to comment
Share on other sites

Hi Aleksander

I think i made a mistake here - my fault im sorry

I received an email saying this

I am dedicated to providing support for all my modules to ensure they perform all the advertised features.
However, recently addons banned me from their site without any prior notice. I have asked them how I should handle existing support issues since they still hold some of the funds, they have not responded.
I hope you can understand that I can not provide support on a marketplace that banned me. Unfortunately I can not respond to any such requests under these conditions. For any issues you should contact the addons customer service directly.

Regards

 

As i remembered it was BELVG i bought the module from and i just double checket it but its called BVK instead again my mistake im sorry!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...