Jump to content

Responsive OPC?


Aupino

Recommended Posts

Er ved at færdiggøre et nyt responsive template design til vores side, og i den forbindelse har jeg konstateret at Canin`s OPC modul som vi altid har brugt ikke er så velegnet til et sådan design.

og så vidt jeg ved har han ikke lavet en version som er responsive.

Har så fundet dette modul her http://www.presteamshop.com/es/modulos-prestashop/one-page-checkout-prestashop.html, som ved første øjekast og via demo ser ret godt ud, er der nogen af jer der har prøvet dette modul?

Kan godt lide at det er muligt at kunden automatisk får password tilsendt. De andre moduler jeg har fra presteamshop er rigtig gode.. så måske dette er et alternativ.??

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også lige stødt på dette modul for nylig til en ny shop jeg skal lave. Har I tjekket demoen på en mobil? Selve demosiden er absolut ikke responsiv, og da det endelig lykkedes mig at finde kurven (siden scroller sidelæns), endte jeg på en alm. kontooprettelsesside og ikke noget der ligner demoen.

Link to comment
Share on other sites

Det ser bedre ud, når man ser den på en rigtig responsiv side - men den opretter jo stadig en konto, når kunden skal angive kodeord og bekræfte dette. Så det er så vidt jeg kan se udelukkende designet der er responsivt - ikke funktionaliteten? Med dette mener jeg, at kunder kan komme igen og igen og købe som gæst med Canins modul, det er jeg ikke sikker på, at de kan her, der skal de vel logge ind på deres konto næste gang - ligesom i standard PS gæstekøb?

Link to comment
Share on other sites

Du vælger selv om den skal oprette en konto eller ikke.. der er utrolig mange indstillings muligheder i BO prøv at se backoffice demo her http://www.presteamshop.com/en/index.php?controller=demo&id=2&demo=FrontOffice&module=demoproducts&fc=module

 

Har installeret det nu på min testshop.. og det var såre enkelt.. kun 2 overwrite filer.. 

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Der er så inkluderet en dansk sprogfil. så meget nemt at gå til.

 

og har lige tjekket en ekstra gang på min demo shop. modulet  fungere på samme måde som Canins modul med rent gæstekøb,  men du har derudover også mulighed for at tilsende automatisk password.. hvis det ønskes.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Quickpay fungere perfekt uden nogen ændringer, PacSoft bruger vi ikke, så der er jeg dig svar skyldig, men prøv at spørge Presteamshop han kan garanteret svare dig om det er, eller tilføje muligheden, kan se det også virker med GLS pakkeshop.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Napz ja sådan kan det jo gå :)

 

Lige lidt mere info. du får både en version til 1.4 og 1.5 når man køber modulet.

modulet kan først bruges når man online registrer det til sit domæne. man kan så gøre dette gratis 2 gange. således man kan bruge den i en test shop og live shop.

modulet er billigst at købe direkte ved presteamshop. så hvis der er flere af jer der vil have modulet så slå jer sammen man kan få nogle gode rabatter ved flere licenser... 

og nej jeg er ikke sælger for presteamshop ;)  men han laver altså nogle geniale moduler.. 

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg skal måske lige nævne, at Peters modul, som mange af os bruger, i den seneste version både er med 3 kolonner og responsive.

Link to comment
Share on other sites

Hej CG

 

Nej har ikke haft nogen fejl på modulet. Eneste lidt irreterende ting jeg har oplevet er at hvis folk ikke skriver deres addresse med stort i første bogstav gengiver den det lige som det er skrevet. altså feks

 

peter nielsen

vandværksvej 10

4000 vandløse

 

Vil have det til at se sådan ud

Peter Nielsen

Vandværksvej 10

4000 Vandløse

 

Er mere fordi jeg kopiere adressen fra BO til mine labels

 

Mener det gamle modul selv rettede for dette, og har nu også efter forespørgsel fået en rettelse til CSS som skulle 

afhjælpe problemet, har dog ikke prøvet det endnu..

 

Men bortset fra dette virker det perfekt.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en kunde, der ønskede 3-kolonnes designet, derfor rettede Peter modulet til. Der er så siden lavet endnu flere forbedringer, således at generelle styling problemer der hele tiden skulle rettes fra theme til theme nu er fixet. Men man kan stadig skulle style OPC afhængigt af themet. Det kommer lidt an på, hvordan dette er lavet - og der kan være stor forskel.

 

Men ellers som altid thumbs up herfra mht. modulet.

Link to comment
Share on other sites

Så kan I også se den hos mig.

 

Kik på frøbutikken.

Den er PS 1.5.6.2 standard theme, hvor højre kolonne er fjernet, og midter kolonnen er gjort tilsvarende bredere.

Ellers ikke andet end farveændringer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...