Jump to content

Product ook verkrijgbaar voor


Recommended Posts

Beste Members,

 

Ik ben bezig met mijn Game Webshop te openen. voorbereidingen aan het doen producten toevogen etc..

 

Mijn vraag is of er een plugin is waarbij je op de productpagina een module kunt krijgen met ook Beschikbaar voor: ps3 , xbox one.

 

Omdat bijvoorbeeld:

Call Of duty Black Ops II   is bijvoorbeeld voor (pc,ps3,xbox360)

ik wil dat direct kunnen aangegeven hopelijk is mijn omschrijvijng duidelijk genoeg.

 

voorbeeld:

27zero6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hetzelfde idee achter bijvoorbeeld maten of kleuren o.d.

Kijk maar eens in de demo store: http://demo-store.prestashop.com/en/

Als je daar op een van die jurken klikt, moet je vervolgens nog een maat selecteren.

I.p.v. de maat kun je daar in jouw geval natuurlijk ook het platform laten selecteren: Playstation, Xbox etc.

Ja ok dat snap ik maar ik wil zodra je bijv bij Playstion 3 bent en je klikt op die van xbox dat je naar de product pagina van het xbox spel gaat.

Link to comment
Share on other sites

Dat begrijp ik niet.

 

Nou ben ik niet thuis in games, maar is het dan niet zo dat bijv. Call Of duty Black Ops II voor PC hetzelfde is als Call Of duty Black Ops II voor PS3, met als enige verschil het platform?

 

Of anders gezegd: ga jij straks verschillende productbeschrijvingen maken voor Call Of duty Black Ops II voor PC en voor Call Of duty Black Ops II voor PS3?

Link to comment
Share on other sites

Dat begrijp ik niet.

 

Nou ben ik niet thuis in games, maar is het dan niet zo dat bijv. Call Of duty Black Ops II voor PC hetzelfde is als Call Of duty Black Ops II voor PS3, met als enige verschil het platform?

 

Of anders gezegd: ga jij straks verschillende productbeschrijvingen maken voor Call Of duty Black Ops II voor PC en voor Call Of duty Black Ops II voor PS3?

Ja het is inderdaad bedoeling dat er verschillende product omschrijving komen. Moeilijk uit te leggen maar is nodig.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...