Jump to content

BO: Categorieën verdwenen maar wel actief?


ledaanbieder

Recommended Posts

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. 

 

Het eerste wat mij te binnen schiet bij dit probleem dat het wel eens met de nright en nleft velden van de categorie tabel in de database te maken zou kunnen hebben. Daarmee definieert PS hoe de categorieën ten opzichte van elkaar gepositioneert zijn. Het zou kunnen dat er bij het aanmaken van de nieuwe categorie iets mis is gegaan bij het herberekenen van die velden.

 

Als dit inderdaad het probleem is zou de oplossing zijn om nog een nieuwe categorie aan te maken en daarmee Prestashop te dwingen die velden opnieuw te berekenen.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt musicmaster en Willem, echter een nieuwe categorie (in ons geval ' GU10') aanmaken heeft niet het gewenste effect gehad. Echter als je daarna nog een categorie toevoegd, dan zie je ' GU10' wel gewoon bij de ouder categorieën staan...

 

De category.php staat gewoon in de root.

 

Nog andere ideeën, want het is wel bijzonder vreemd. Hoe kan je deze categorieën handmatig herberekenen?

 

Bij voorbaat dank!

Link to comment
Share on other sites

Ha het probleem gevonden en opgelost!!!

 

Bij de optie 'Controle' zag ik, dat (uiteraard) de nieuw aangemaakte categorie nog leeg was... MAAR... er stond ook een categorie genaamd '--' bij. Deze verwijderd en nu zie ik in eens alle categorieën weer!

 

Bedankt voor het meedenken allen!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...