Jump to content

(Løst) Bad configuration file når jeg prøver at uploade tema?


cille2612

Recommended Posts

hej.. 

 

som overskriften lyder, så når jeg prøvet at uploade et købt tema, i prestashop via modulet, inporter tema, skriver den Bad configuration file, hvorfor gør den det?

 

Temaet virker til 1.5.6.1 så jeg har prøvet at installere prestashop manuelt, med version 1.5.6.1 det virkede ikke så har jeg prøvet med 1.5.6.0 det virkede hellere, ikke, jeg har prøvet både manuelt og med one-clik 

 

jeg har også prøvet at installere temaet, via mit ftp client, uden held. samt har jeg prøvet med modulet inpoter! 

 

er der nogle af jer, der ved hvorfor den gør det her??? 

 

er det fordi, den skal ned i en version 1.5.5.6 eller noget andet? det virker bare mærlige når det købte tema er op til 1.5.6.1 ??? 

 

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.. :) jeg har vedhæftet et billede.. 

 

mange hilsner 

cecilie

 

 

( Ja om selve problemet er løst, ved jeg ikke. men jeg gjorde det at jeg pakkede hele zipfilne ud, og har så uploadet temaet i bidder, med diverse moduller og billeder mm. så kunne jeg godt gøre det)

post-718248-0-65670000-1391011836_thumb.jpg

Edited by cille2612 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ja... jeg har skrevet til dem.. 

 

det er købt fra themeforest.. men de har meget ventetid, på svar lige for tiden..:)

 

så jeg tænkte det kunne godt være, der var nogle her inde, der sagde.. det er fordi... eller du skal lige gøre sådan...:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...