Jump to content

Er Meebox nu også så stabilt?


Guest

Recommended Posts

I hvert fald ikke, hvis man ligger på PRO21.

Gennem december måned 2013 og januar 2014 har der adskillige gange været nedbrud på databaseserveren. Hver gang løst med forskellige forklaringer af årsagen. Jeg troede det var løst, men i går var den gal igen.

12.12.2013: Nedetid 6-8 timer.
18.12.2013: Nedetid minimum 6 timer. Meebox erkender at det er under deres standard.
26.12.2013: Nedetid 4 timer.
28.12.2013: Nedetid 6 timer. Meebox erkender at det er "op ad bakke" i december med PRO21. Jeg spurgte om at blive flyttet til en anden server. Det mente Meebox ikke er nødvendig.
03.01.2014: Nedetid minimum 4 timer. En log var løbet fuld!!!
26.01.2014: Nedetid minimum 8 timer. Diskplads problem på serveren!!!

Meebox får en sur smiley på grund af den gentagne ustabilitet. Vi taler trods alt om et PRO webhotel.

 

Link to comment
Share on other sites

Må indrømme jeg havde ikke fundet mig i så mange og LANGE nedetider.. og nogen af fejlene er jo helt klart deres og ikke diverse netværks problemer, ligger heldigvis ikke på PRO21, den jeg er på kører rimelig stabilt.. ihvertfald lige nu. 7-9-13

 

Tror meebox kunne gøre det bedre for os hvis de lavede specielle serverer kun beregnet til Webshops.. så undgår vi at ip bliver blokket i spamhaus osv... også at diskplads bliver overfyldt... fordi nogle bruger serveren til tunge video delings ting osv..

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Tak. Det er også derfor jeg er helt oppe at køre lige nu. Har lagt samme på Trustpilot.dk. Der gik 30 minutter og så havde jeg dem i røret. De lovede at ddt ikke ville ske igen. Problemet er løst.lad os nu se..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Pertho,
 

Jeg c/p'er lige hvad jeg også skrev til dig på Trustpilot:

----
 
Hej Pertho,
 
Først og fremmest vil jeg meget gerne beklage de uheldige hændelser som du har oplevet - det er selvfølgelig ikke noget der må finde sted. Vi er langt fra tilfredse med de ting som du har oplevet som kunde hos os og jeg kan forsikre dig om, at det er noget som vi arbejder på at ingen af vores mange kunder nogensinde skal opleve.
 
Min kollega og salgschef hos Meebox, Patrick, vil meget gerne høre fra dig. Patrick vil, ligesom resten af Meebox holdet, meget gerne høre mere om din sag så vi kan sikre at du aldrig kommer ud for det igen. Derudover vil vi også meget gerne diskutere en mulig kompensation med dig. Du kan kontakte ham på mail: [email protected].
 
Mvh
Casper Ackermann,

Community Manager, Meebox.net.

 

----

 

Vi arbejder konstant på at forbedre vores produkter og det du har oplevet er, som jeg også skrev på Trustpilot, bestemt ikke iorden og det vil vi gøre vores ypperste for at du, eller nogen anden, skal opleve. Vi beklager meget.



Mvh
Casper Ackermann,

Community Manager, Meebox.net.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærligt: Det er prisværdigt med en åben linje fra Meebox, men den der amerikansk-inspirerede "vil meget gerne høre mere om din sag" og "meget gerne høre mere fra dig" falder altså ved siden af i Danmark. Vi hopper simpelthen ikke på den slags sniksnak.

 

Hvad skulle I dog høre mere om? Skidtet går ned og så er den ikke længere!

 

At I - tilsyneladende - arbejder hårdt på at forhindre gentagelser, kommer til at lyde hult og nærmest grænsende til tragikomisk, når det alligevel sker gentagne og lange gange.

 

Jeg har ikke noget med Meebox at gøre, men jeg kan da se på trådstarters optegnelser, at det ikke er et sted jeg nogensinde ville overveje bare en grad af seriøst. Hvorfor trådstarter bliver hos jer, forstår jeg bare ikke. Det havde jeg i hvert fald ikke gjort.

 

Prøv at forestil jer det samme ske med sendenettet for en TV-station. Mon de blev særligt længe på det samme sendenet/operatør? Njaeh.... *fnis*

 

"...en mulig kompensation"... tjae, hvis I dermed mener en kompensation beregnet ud fra tabt omsætning i nedeperioderne, så lyder det kun rimeligt. Så skal trådstarter i gang med at beregne tabt omsætning og værdien af tabt goodwill og nedjusteret markedsværdi.

 

Jeps, dette er et gnavent indlæg, men jeg kan ærlig talt ikke holde ud at se den slags New Business pladdersnak. Tag det dog som en mand og indrøm direkte, at I bare ikke har styr på sagerne og så sig undskyld og så kom videre og ansæt et par folk, der er pro til at holde liv i et simpelt hostingcenter. Det er jo ikke rocket scince.

 

Og hav så en god dag alle sammen :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja den har du da fået ødelagt. Du må have sovet dårligt i nat med al det gylle. Jeg har fået rimelig aftale med Meebox. Længere er den historie ikke fra min side.

Link to comment
Share on other sites

Hold da op, sikke en tone. Så må du da meget undskylde, Pertho, hvis jeg fik trådt på din sukkermad :-)

Men det ser da ud til, at du er blevet hos dem. Det er jo ret nemt at slå op den slags, så jeg forstår ikke den hadske tone.

 

Nå, lad os bare lade den ligge dér. EOD.

Edited by NickKK (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...