Jump to content

Πώς επεμβαίνω στις ρυθμίσεις του site;


dkontod

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Για να δώσω μία "ταυτότητα", είμαι εντελώς άσχετος με το web development, αν και είμαι "παραδοσιακός" προγραμματιστής και IT professional.

Εγκατέστησα το prestashop σε ένα subdomain του χωρου μου για να δω τί είναι και μου δημιούργησε ένα - εντυπωσιακό ομολογουμένως - εμπορικό site-κατάστημα με του κόσμου τις ρυθμίσεις όσον αφορά στο κατάστημα, αλλά με περιεχόμενο εντελώς άσχετο με το δικό μου business.

Δεν κατάφερα όμως να βρω πουθενά πώς μπορώ να επέμβω στην εμφάνιση αυτού του site με customization του template - όπου επιτρέπεται ή αλλαγή του υπάρχοντος template με ένα άλλο.

Π.χ. : - Υπάρχει ένα slider που προβάλλει κάποιες φωτογραφίες και μηνύματα. Πώς μπορώ να αλλάξω αυτές τις φωτογραφίες ή τα μηνύματα;

- Πώς μπορώ να αλλάξω το layout της σελίδας;

- Πώς μπορώ να αλλάξω γραμματοσειρές, χρώματα κλπ;

 

Παρακαλώ για την συγγνώμη σας εκ των προτέρων αν οι ερωτήσεις μου δείχνουν "βασική άγνοια". Αν κάποιος μπορεί να με κατευθύνει σχετικά θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σχετικέ άσχετε ;p

 

Λοιπόν για να αλλάξεις θέμα ή logo πηγαίνεις preferences -> themes (ως διαθέσιμα θέματα σου εμφανίζονται αυτά που υπάρχουν κάτω από τον φάκελο /themes στο φάκελο του presta)

Η τροποποίηση γενικά της εμφάνισης κρίνεται εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τροποποιήσεις το κατάλληλο .tpl αρχείο μέσα στο θέμα ( πχ ..themes/default/header.tpl βρίσκεται η κεφαλίδα του προεπιλεγμένου θέματος)