Jump to content

(SOLVED) bestelling geplaatst, wat nu?


Recommended Posts

Hallo, nieuw op dit forum en vrij nieuw met Prestashop (sinds oktober vorig jaar). De winkel is wel online maar ben 'm nog steeds verder aan het vullen. Nog voordat ik zelf kon testen, is er nu een bestelling geplaatst en ik heb geen idee wat te doen. Er staat Awaiting bankwire transfer. Verder staan er verzendkosten die ik zelf nooit heb toegevoegd en die gezien het bestelde artikel, lager zouden moeten zijn. Heb geprobeerd dit te wijzigen, maar nu staan er ineens twee kaders met totaalbedragen met de waarschuwing in rood dat er teveel wordt betaald. Is het de bedoeling de klant te mailen met het verzoek geld over te maken of moet dat automatisch gebeuren als ik ergens iets invul? En waar dan? En welke stappen komen daarana, na ontvangst van de betaling? Vast hele domme vragen maar ik kan het antwoord ook niet vinden in de handleiding. Ik heb trouwens het "default" thema in gebruik. Hoop dat iemand me snel voort kan helpen (klant wacht.....)

Enorm veel dank alvast

 

Poppy

Edited by Poppy@2014 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er zijn veel dingen te doen nog voordat jouw webwinkel online kan. Zet hem daarom in onderhoudsmodus.

 

Ga naar voorkeuren---> onderhoud en zet 'schakel winkel in' op nee. Klik daarna op 'voeg mijn ip toe' en dan op opslaan. Dan zie jij alleen de winkel zoals hij eruit moet komen te zien en anderen zien de onderhoudspagina.

 

Voor de rest heb ik nu even geen tijd om je te helopen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...