Jump to content

pytanie początkującego


Recommended Posts

Witam.
Na wstępie powiem że nie znam terminologi ani ciut ciut. Jako iż jestem początkujący proszę o pomoc. Od paru dobrych dni modyfikuje swój przyszły sklep. Właściwie to na początku szukałem po prostu gotowych skórek i chciałem później dostosować do potrzeb ale często się wszystko rozjeżdżało więc musiałem instalować od nowa. Postanowiłem więc zrobić gotowiec na wampserver, modyfikując wszystko od początku samemu lub z pomocą :)
Już wprowadzone przeze mnie zmiany :
Usunięcie prawej kolumny
podkategorie widok siatki + dostosowanie go
produkty widok siatki
usuniety obrazek z pkt 9
usunięte sortowanie u dołu

Oczywiście liczba pytań jest dużo dużo dłuższa  ;)

A więc do rzeczy:
4. Jak zmienić wygląd atrybutów tak aby przycisk jednokrotnego wyboru był obok, zamiast jeden pod drugim
3.jpg
5. Czy bardzo trudne w wykonaniu by było takie podkreślanie po wyborze atrybutu ?
4.jpg
6. Jak zrobić coś takiego aby po najechaniu na wyszukiwarkę lub produkt pojawiała się otoczka ?
7. Jak zmienić czcionkę kategorii ?
8. Jedno z ważniejszych pytań. Jak usunąć całe logowanie i rejestrację ?

10. Jak przenieś slider na góre ? zeby wyszło coś takiego, gdy przenosze moduł w panelu pisze że się nie da.
7.jpg
11. Jak powiększyć, zaokrąglić wyszukiwarkę?
11a. Jak wpisać przykładowy tekst w wyszukiwarkę taki który znika po kliknięciu ?
11b. Jak zmienić przycisk z "szukaj" na ikone np lupy
12. Czy jest jakiś bardziej rozszerzony blok kontaktowy ? Chciałbym jeszcze wpisać takie rzeczy jak gg adres mail..
13. Gdzie zmienić napis i wygląd "dodaj do koszyka"


No i jak na razie to chyba wszystko, bo większości pewnie zapomniałem  :rolleyes:
Z góry dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi :)

Edited by kobylek (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ad. 1 Do tego służy css. Zobacz cienie w css-ie.

ad. 2 Tutaj jak wyżej. Moduł powinien mieć swój plik css do zmiany.