Jump to content

Product wil ik niet in de winkelwagen


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik zit met het volgende. Wij gaan prestashop icm een ander systeem gebruiken. insteek is:

 

1. Alle producten maken we aan in prestashop

2. Klant kan product bestelllen

3. Als het een product is dat te personaliseren is kan men een software pakket downloaden om dit te doen.

4. bij een product dat niet te personaliseren is dan naar de winkelwagen van prestashop.

 

Zoals je kan lezen zit het probleem bij 3. Het afrekenen en bestellen loopt via de software die men daar download. 

 

Ik heb al een module gevonden om het product een link mee te geven met de download. (http://www.presto-changeo.com/nl/prestashop-modules/38-batch-downloadable-product.html) Alleen dan blijf ik met het probleem zitten dat het product in de winkelwagen komt. Dat moet absoluut niet, omdat dit al gebeurt via de download software. 

 

Ik had als tip al gekregen om er een voorraad product van te maken(en die op nul te zetten), echter dan denk men dat die het niet kan bestellen, omdat die niet op voorraad is. We willen natuurlijk dat de software wel gedownload wordt.

 

Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen.  

 

Gr,

Leon

Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

Bedankt voor je reactie.

 

De reden van de software hierboven is dat we dan niet elke keer een programma mee hoeven te sturen van 150 mb.

Wat betreft je opmerking over het niet in de winkelwagen plaatsen snap ik. We hebben dan ook al een ict'er gevraagd hierna te kijken.

 

 

Gr.,

 

Leon

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...