Jump to content

Recommended Posts

Twee achtereenvolgende pogingen. Met 1.5.6.1 en met 1.5.4.0. Pogingen in de Engelstalige zowel als in de Nederlandstalige versies.
Omdat ik al eerder het probleem had met het niet verschijnen/mee-berekenen van verzendkosten als een product in het winkelmandje wordt geplaatst, nu letter voor letter de Prestashop-handleiding gevolgd en de settings gedaan overeenkomstig hetgeen de handleiding vermeld.

Ik ben nu, na zoveel controles op hoe ik de settings heb gedaan, zover dat ik een beroep op de forumleden doe mij te helpen.

Na install van Prestashop bleek overigens wel dat de reeds aanwezige Apple-artikelen, in het mandje geplaatst, wel degelijk ook de verzendkosten werden vermeld en opgeteld.
Na mijn settings worden de verzendkosten NIET mee vermeld!!

Graag uw reacties.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Willem,

 

Wat vervelend voor je.

 

Heb je gekeken naar je vervoerders? Is alles door correct geconfigureerd?

En hoe heb je de verzendkosten ingesteld? Als "add additional shipping cost" apart of via een vervoerder?

Mag ik eens kijken naar je site?

 

Sam

Hallo. Ik neem aan dat je naam Sam is? De link hieronder kun je gebruiken om in de BO te kijken. Dan ook FO te zien. Ben heel erg benieuwd.

 

http://www.willemleo...n1737/index.php

 

Ik weet niet of je mijn message ontvangen hebt, vandaar zo nog een keer. Apropos, mijn host had gisteravond een hardware probleem, waardoor er enige uren geen toegang tot mijn DB's zou kunnen zijn. Het zou nu weer moeten kunnen. Heb ik nog niet geprobeerd. Ik moet dit week-end weg.

Willem Leo van Pelt

Link to comment
Share on other sites

Hallo Willem,

 

Wat vervelend voor je.

 

Heb je gekeken naar je vervoerders? Is alles door correct geconfigureerd?

En hoe heb je de verzendkosten ingesteld? Als "add additional shipping cost" apart of via een vervoerder?

Mag ik eens kijken naar je site?

 

Sam

Sam, Heb je mijn message wel ontvangen? Ik dacht al wel een bericht van je te hebben ontvangen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...