Jump to content

[Løst]Hosting


SaLiC

Recommended Posts

Er det stadig Meebox som folk anbefaler til hosting af Prestashops?

Jeg har snakket med en som ikke er tosset med meebox, men fik ikke meget forklaring. Ellers synes jeg det er det der anbefales i flere tråde osv.

 

Er det stadig tilfældet? Eller hvad ville i vælge?

Edited by SaraL (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt være at der er en enkelt, der er tosset med Meebox.

 

Det ændrer ikke ved, at jeg vil anbefale Meebox PRO hotel. Det fungerer bare.

 

Og JA, jeg har da også haft nogle "udfald", men supporten svarer RET hurtigt (læs indenfor 10 minutter).

De har deres online chat, og jeg har en enkelt gang brugt den, og der var Kim (supportchefen) på, og der var løsningen af problemet indenfor 3-4 minutter.

 

Så JA,. Meebox. Primært på grund af deres support.... Også i "ydertimerne". Men også på deres stabilitet på PRO hotellerne.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan både anbefale UnoEuro og Meebox Prof.

Hvor man tidligere til små nystartede shops nemt kunne bruge et billigt webhotel hos Meebox, vil jeg dog fraråde dette og i stedet vælge et billigt webhotel hos UnoEuro. De billige webhoteller hos Meebox er ikke egnede til PrestaShop (længere).

 

Fælles for begge webhosts er, at de kører meget stabilt, og der er rigtig support. Dog vil jeg fremhæve den exceptionelle gode support hos Meebox, når man har mere "avancerede" problemer - det betaler man selvfølgelig også for i form af prof-abonnementet, så det skal være en afvejning af ens behov, der afgør om det skal være det ene eller det andet.

 

Alle shops skal helt bestemt vælge en ordenlig host fra starten af (det er lidt noget andet, når familien har en hjemmeside med feriebilleder, der er nede - det er der ikke mange der opdager).

 

Jeg har flyttet _mange_ shops fra one.com, gigahost og andre webhoteller, fordi folk bliver trætte af nedetid, dårlig support, ingen backup osv. for det duer bare ikke, når man har en forretning, der skal køre. Og disse ting har både Meebox og UnoEuro styr på.

Link to comment
Share on other sites

Hej SaraL,

 

Tak fordi du har valgt os til at hoste din Prestahop. Vi vil gøre alt hvad der står i vores magt for ikke at skuffe dig. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundesupport via enten Live Chat eller vores Helpdesk - sidstnævnte er åbent 24/7 :-) Du finder al information om vores kundeservice her: http://meebox.net/da/support/

 

Vi ser frem til at hoste dit website!
 

Mvh
Casper Ackermann
Community Manager, Meebox.net.
Link to comment
Share on other sites

Hej

 

jeg vil godt anbefale one.com dem har jeg haft i knap 7 år og dem er jeg meget tilfreds med

 

mvh Claes Hoppe

Glade-Dyr

 

One.com er notorisk dårlige til PrestaShop - det har der været skrevet om mange gange i forum. De tager ikke daglige backups, shops kører ufatteligt langsomt, og hvis de er nede i flere dage, er det bare ærgerligt for shopejeren.

 

Så jeg forstår intet af din anbefaling, hvis du ellers driver en seriøs shop.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...