Jump to content

Sprogpakke på dansk ?


Finn Lauritsen

Recommended Posts

Hej Kjeld, -

Jeg kører 1.5.6.1 og jeg vil også gerne have backoffice på dansk. Jeg har fået forkontoret på dansk. Jeg har fået dit modul (tak), men ved ikke hvordan jeg får det til at virke (altså så bagkontoret bliver dansk). Jeg har installeret det - og hvad så ! ! !

:unsure: /John

Link to comment
Share on other sites

Det skriver min , når jeg vil have backoffice på dansk

 

Advarsel: Din PHP konfiguration begrænser det maksimale antal af felter i en formular 1000 for max_input_vars.
Anmod venligst din værtsudbyder om at øge denne begrænsning til 4672 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt.

Link to comment
Share on other sites

Det skriver min , når jeg vil have backoffice på dansk

 

Advarsel: Din PHP konfiguration begrænser det maksimale antal af felter i en formular 1000 for max_input_vars.

Anmod venligst din værtsudbyder om at øge denne begrænsning til 4672 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt.

Det er en begrænsning hos din webhost. Det har der været skrevet om den del gange her i forum. Brug søgefunktionen eller kontakt din webhost.

Link to comment
Share on other sites

Det skriver min , når jeg vil have backoffice på dansk

 

Advarsel: Din PHP konfiguration begrænser det maksimale antal af felter i en formular 1000 for max_input_vars.

Anmod venligst din værtsudbyder om at øge denne begrænsning til 4672 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt.

Ja, så må du jo gøre som der står ;-)

Kontakt din udbyder og bed dem om at sættet max_input_vars til 4672 for dit webhotel.

Det har jeg også selv gjort - tror min max_input_vars er sat til 20000.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg kører 1.5.6.1 og jeg vil også gerne have backoffice på dansk. Jeg har fået forkontoret på dansk. Jeg har fået dit modul (tak), men ved ikke hvordan jeg får det til at virke (altså så bagkontoret bliver dansk). Jeg har installeret det - og hvad så ! ! !

 

Har du prøvet at klikke på mine indstillinger (my settings?) i backoffice og ændre sproget til dansk? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har fået det rettet de værdier , men selvom jeg stadigvæk kan vælge dansk , så bilver der på engelsk... i mon danske sprogpakke er der nogle oversættelser der ikke er udført , det skal man manuelt . ( Kan det være derfor ) SKAL de oversættes inden de vil skifte sprog. ? Tak  :)

Snakker vi om selve shoppen nu eller back office?

 

Bruger du default theme eller et købt theme? Hvad er ikke oversat? (eksempler).

Link to comment
Share on other sites

Hej Elund, -

Jeg tror det er lykkedes nu. Jeg roede lidt med det igår aftes, og var inde mange forskellige steder. Men årsagen til at det lykkedes tror jeg, var at jeg gik ind i:  "Localization > Languages" og disablede det engelske sprog. Så har jeg selvfølgelig også været inde i "Localization > Countries" og enable Danmark.

Men indtil videre ser det ud til at jeg har fået det løst. Tak for dine og alle andres support.

God weekend

 

/John60

Link to comment
Share on other sites

Snakker vi om selve shoppen nu eller back office?

 

Bruger du default theme eller et købt theme? Hvad er ikke oversat? (eksempler).

 

 

Jeg har ændret det til dansk Frontoffice men når jeg beskriver en vare , står det der dobbelt

Back office kan jeg nu vælge dansk , men det anbefalder den mig at undlade , da der mangler 18 oversættelser...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ændret det til dansk Frontoffice men når jeg beskriver en vare , står det der dobbelt

Back office kan jeg nu vælge dansk , men det anbefalder den mig at undlade , da der mangler 18 oversættelser...

Det giver ikke meget mening, hverken med hensyn til shoppen eller Back Office. Vi er nok nødt til at have et link til shoppen og nogle skærmdumps af Back Office

Link to comment
Share on other sites

Hej Leif, -

Hvis du går op til det første indlæg af Presta-Dyr, så har han lagt et link ind der hedder "Moduler til Prestashop", eller brug dette link: http://prestashop.butikki.dk/ . Her skal du så vælge "Oversæt faneblade med mere..." og "købe" det - det er dog gratis, men du skal gennemføre købet. Let og ligetil, det værste, var dog og få det til at virke i selve PS. Men den tid, den ...glæde...  ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...