Jump to content

Første erfaringer med Prestashop - lettere skuffet


thegenni

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg er igang med at bygge min første webshop i Prestashop, og har købt og installeret et nyt tema.

 

Nu er jeg så igang med at installere nogle forskellige moduler...

1.Et modul, som gør jeg kan vise forms i højre side

2. Et news/blog system

 

Jeg synes virkelig, at de moduler som jeg tilsammen har betalt ca. 1200 kr. for, er i LAV kvalitet.

Jeg har tidligere lavet hjemmesider i Joomla og magento, og jeg er ret skuffet over den lave kvalitet af modulerne.

 

Hvad gør i? får i dem specielt udviklet eller køber i kun Certified by Prestashop moduler?

 

 

Det positive ved prestashop, er at jeg synes det virker som et stabilt system, og er meget let at finde rundt i..... Det ene jeg har lidt svært ved, er at placerer moduler rundt omkring på siden. MEN det kommer nok :-)

 

I kan se min webshop her: www.medieland.dk

 

PS. ved i hvordan jeg kan ændre min url fra

http://medieland.dk/shop/content/4-kontakt-os

TIL

http://medieland.dk/shop/kontakt-os

 

UDEN at købe seo modulet???

 

God dag til jer alle

Mvh

Glen

Link to comment
Share on other sites

OT: Der er en hel del skrive- og stavefejl på din forside...

OT: Hvor er dine Salgs- og Leveringsbetingelser?

OT: Copyright er ikke et begreb der benyttes i Danmark... så du behøver ikke bruge plads på det. Ophavsret er det danske begreb, og den har du, uanset om du fylder din hjemmeside op med bemærkninger om den eller ej...

Link to comment
Share on other sites

OT: Der er en hel del skrive- og stavefejl på din forside...

OT: Hvor er dine Salgs- og Leveringsbetingelser?

OT: Copyright er ikke et begreb der benyttes i Danmark... så du behøver ikke bruge plads på det. Ophavsret er det danske begreb, og den har du, uanset om du fylder din hjemmeside op med bemærkninger om den eller ej...

Jo tak, men det var ikke en vurdering af min halvfærdige hjemmeside, som jeg ønskede.

 

Jeg spurgte ind til jeres erfaringer med prestashop, og modulernes kvalitet

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg så igang med at installere nogle forskellige moduler...

1.Et modul, som gør jeg kan vise forms i højre side

2. Et news/blog system

 

Jeg synes virkelig, at de moduler som jeg tilsammen har betalt ca. 1200 kr. for, er i LAV kvalitet.

Jeg har tidligere lavet hjemmesider i Joomla og magento, og jeg er ret skuffet over den lave kvalitet af modulerne.

 

Hvad gør i? får i dem specielt udviklet eller køber i kun Certified by Prestashop moduler?

Ligesom til Joomla og Mangento findes der både moduler i høj kvalitet og i lav kvalitet til PrestaShop.

 

Kan du ikke fortælle hvilke moduler du har købt, så vi evt. kan undgå dem?

 

Jeg køber kun standard-moduler. Det er ikke nødvendigvis certificerede moduler.

Den eneste garanti du har med special-udviklede moduler er at de bliver væsentligt dyrere.

Link to comment
Share on other sites

Indtil nu har jeg holdt mig fra dette indlæg. Ja elund har ret. Og... jeg har i sin tid købt et gave modul. Billigt ja. Men da jeg opgradere til en nyere ps va5 han ikke i stand til at få det til at virke. Jeg endte med at droppe det. Det var købt gennem presta changeno. Det er ikke garanti for at det virker ellet vil komme til at virke. Der er både seriøse oh mindre seriøse der. Moralen er. Køb ikke det billigste. Pris og kvalitet hænger ofte sammen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...