Jump to content

[Løst] Integrering af Addwish (tidl. Giftmanager)


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

Er der mon nogen, der har integreret Addwish (http://www.addwish.com) på deres side, efter det i sommer blevet lavet om fra Giftmanager?

 

Jeg brugte dem for to år siden, men sidste år ændrede de på noget og så virkede deres script ikke længere. På min profilside hos dem, kan jeg godt se det script der skal indsættes i min tpl-fil, men jeg mangler linket, der gør at jeg får Tilføj til ønskeseddel (eller rettere, jeg mangler koden til dette). Nogen der ligger inde med det?

 

Deres dokumentation på sitet er desværre temmelig mangelfuld, da de åbenbart mest integrere til hostede shopløsninger som f.eks. Dandomain.

 

 

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Addwish er implementeret på min side nu - med en helt ny knap i højre side, som erstatter deres nuværende lidt uklare knap der ikke fortæller brugeren noget. Hvis man er hurtig, kan man stadig nå at se, hvordan den nuværende løsning fungerer på Bilka.dk (og det er så knappen til højre, der er udskiftet på min shop og visse andre indtil videre).

 

Det med knappen er noget de nu sætter op hos Addwish - man skal blot selv sætte noget kode ind på alle sider. De har også mulighed for, at man indsætter et metatag med varenavn, beskrivelse osv. Men dette kunne jeg ikke finde rundt i, da det jo skal være individuelt for hver vare, så det er slået fra i min opsætning hos dem. (Selv om det sikkert er supersmart at have det, så måtte jeg lige opgive, da der ikke var noget dokumentation om hvordan man får dette implementeret).

 

Jeg går lige og overvejer, om jeg også skal have et link på varesiden under nogle af de andre links, hvor man giver brugeren mulighed for at tilføje varen til ønskelisten (det havde jeg førhen med GiftManager) - men jeg er vist ved at nå frem til, at det ikke vil være ret tydeligt for brugeren alligevel - og at knappen i højre side nok virker bedre blot som den er i den nye udgave.

 

Og så glemte jeg helt det vigtigste: Jeg har fået supergod hjælp af Brian fra Addwish til at få lavet disse tilpasninger - samt få lov til at bruge en ny og meget mere brugervenlig knap

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...