Jump to content

Problem z wyświetlaniem produktów


Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Kupiłem sklep internetowy na allegro i teraz bardzo żałuję,mnóstwo niedoróbek i chyba strata pieniędzy.Nie tego się spodziewałem mimo pozytywnego wrażenia, które uzyskałem na poczatku współpracy. Do tej pory staram się sam wszystko pozmieniać(nie jestem profesjonalistą), niestety osoba odpowiedzialna za całość po dostaniu drugiej części zaliczki nie odzywa się w żaden sposób ( ma mnie w głebokim poważaniu ) a podobno miałem dostać instrukcję obsługi do presty, jednak jej już nigdy nie zobaczę tak podejrzewam.


sklep to: op-tank.com
korzystam ze skórki leo-theme

Problem wygląda następująco:

Strona działa bez zarzutu, jednak w losowych godzinach w ciągu dnia nagle przestają się wyświetlać produkty na stronie głownej i w zakladce Accounts. Raz się ladują a raz nie. Dodam że produkty są powiązane z tą kategorią. W zakładce Accounts wyskakuje tylko:Account / There are 2 products. A nie ma zdjęć i opisów. W załączniku zamieściłem 2 przykładowe zrzuty. Gdzie powinienem szukać problemu, co jest odpowiedzialne za taki anomalia? Wina serwera?A może cos z Prestą? Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc,wskazówki i porady. Zostałem sam z problemem.

Pozdrawiam

post-726037-0-66841200-1384427823_thumb.jpg

post-726037-0-57983700-1384427835_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

jeżeli problemy pojawiaja się tylko od czasu do czasu to problem ewidentnie leży po stronie hostingu, stawiam na to, że serwer jest mało wydajny i w godzinach szczytu po prostu siada. przynajmniej tak to wygląda.

 

jak masz dostep, zerknij w php error log.

Link to comment
Share on other sites