Jump to content

Kan jeg have flere shops som trækker på samme data i databasen?


mfj31dk

Recommended Posts

Har du hørt om Google?

Det er en fantastisk søgemaskine, hvor man kan indtaste diverse søgeord, og så får man en masse links, hvor man kan få svar på en masse ting.

 

F.eks. dette link.

 

Det samme ligger for øvrigt i den dokumentation, som du har fået, da du downloadede din PS 1.5.6 version.

 

Min support slutter her. Du må altså selv gøre en indsats.....

Link to comment
Share on other sites

Det må da undskylde, jeg troede at dette forum var til for at vi uvidende kunne få hjælp når der var noget som vi ikke lige kunne finde ud af - men jeg har åbenbart taget fejl...og til orientering så har jeg ikke downloadet prestashop den var preinstralleret...

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke hvad du mener med, at jeg ikke har svaret på dit spørgsmål.

 

I tråd nr. 1 skriver du "Jeg har brug for at oprette en ny shop som skal bruge samme data i databasen som min nuværende, kan det lade sig gøre? Version 1.5.6"

 

I tråd nr. 2 svarer jeg "Ja aktiver multishop"

 

I tråd nr. 3 svarer du "Ok, men hvor gør jeg det?"

 

I tråd nr. 4 giver jeg dig et link.

 

I tråd nr. 5 skriver du bl. a. "og til orientering så har jeg ikke downloadet prestashop den var preinstralleret..."

 

I tråd nr. 6 skriver jeg "Ja men google er stadig din ven."

 

I tråd nr. 7 skriver du "Åbenbart siden at du ikke ved det.."

 

I tråd nr. 8 skriver jeg "Jeg mener jeg har svaret.   "

 

I tråd nr. 9 skriver du "Ja, det er da muligtt at du mener det, men ikke på mit spørgsmål."

 

Hvad er det jeg ikke har svaret på?

 

Jeg svarede på dit første indlæg, at det kan man godt.

 

Så spørger du om mere, og så giver jeg dig et link, hvor du kan læse om, hvordan du gør.

 

Har du læst det, der står der? For hvis du har så er DET svaret på dit spørgsmål.

 

Uanset om din shop er preinstalleret eller ej, så ligger svaret på dit spørgsmål i det link som jeg har givet dig i tråd nr. 4.

 

Du virker som om du ikke gider følge de svare/anvisninger, som du får her på forum.

 

Det er så vidt jeg husker ikke første gang. Derfor var en af mine kommentarer i tråd nr. 4 bl.a. "Min support slutter her. Du må altså selv gøre en indsats....."

 

Så det må du altså gøre. Altså selv gøre en indsats.

 

Alt hvad du har brug for står i det link

 

Kan jeg være mere præcis i mit svar?

 

Du behøver ikke skrive mere om, at jeg ikke svarer på dit spørgemål, eller om dine oplevelser af dette forum. Fra min side er der ikke mere support til dig.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...