Jump to content

Mail når vare er udsolgt - specificering af de udsolgte varer?


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

 

Shopversion 1.4.9

 

Shoppen tillader bestilling af varer, der ikke er på lager. Hvis en ordre består af en vare, der er på lager og en vare, der ikke er på lager, kan kunden ikke se, hvilken vare, der er udsolgt, da mailen er meget generel og blot fortæller, at en eller flere varer er udsolgt.

 

Er det mon muligt i mailen (outofstock.html) at udspecificere, hvilke af varerne der ikke er på lager (hvad hedder den parameter, man skal have med i mailen)?

 

Nogen der kan hjælpe? :-)

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tak for svar.

 

Jeg tænker så lige, at shopejer får jo besked om, hvilke varer, der er udsolgt, men dette kommer jo selvfølgelig ikke via mailtemplates (så vidt jeg lige husker), men kan man ikke genbruge noget af det - eller evt. sende den samme mail til kunden?

 

Dette er ikke en alm. shop, men en B2B, hvor det kun er en meget lille skare af de samme kunder der bestiller varer til distribution.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke helt på samme måde det virker når shopejeren får besked. Kommer dog som en mail fra templates i mailalerts modulet.

 

Men dette script bliver kørt når et produkts antal bliver sat ned (sker under ordre proccessen). Så dette kan ikke bare bruges.

 

Hvis det noget man ønsker at benytte, vil jeg helt klart mene det letteste er at skrive outofstock emailen om sådan produkterne kommer med her.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...