Jump to content

iDeal checkout blijft hangen..


shai88

Recommended Posts

Beste,

 

Ik heb via iDeal checkout (dutch checkout) v1.1.2 mijn paypal ingesteld.

Nu is het probleem als ik na het winkellen wil afrekenen! en op de knop " ik bevestig mijn bestelling " druk gebeurd niets.

Ik krijg wel de bestelling per email binnen.

 

Ik krijg geen fout melding waarom de betaling niet verder gaat.

Klanten worden niet doorgestuurd naar de volgende pagina om de betaling af te ronden.

 

HELP!!!!!!!!

 

Ik gebruik Prestashop v.1.5.6.0

post-722893-0-01972900-1383652189_thumb.png

Edited by shai88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

Ik heb via iDeal checkout (dutch checkout) v1.1.2 mijn paypal ingesteld.

 

Nu is het probleem als ik na het winkellen wil afrekenen! en op de knop " ik bevestig mijn bestelling " druk gebeurd niets.

 

Ik krijg wel de bestelling per email binnen.

 

Ik krijg geen fout melding waarom de betaling niet verder gaat.

Klanten worden niet doorgestuurd naar de volgende pagina om de betaling af te ronden.

 

HELP!!!!!!!!

 

Ik gebruik Prestashop v.1.5.6.0

A. Volgens mij hoort dit in het betreffende ideal checkout topic van mij thuis ;)

B. Had je ook in dit topic gelezen dat de module niet 100% getest is op alle gateways?

C. Had je dan ook gelezen dat de module niet 100% getest is in de nieuwste versies van Prestashop?

 

En last but not least....

D. Zou je mij even een DM (of mailtje naar [email protected]) kunnen sturen met URL en logingegevens voor de backoffice en logingegevens voor de FTP naar je shop? Dan zal ik eens kijken wat ik kan doen om dit te fixen.

Link to comment
Share on other sites

A. Volgens mij hoort dit in het betreffende ideal checkout topic van mij thuis ;)

B. Had je ook in dit topic gelezen dat de module niet 100% getest is op alle gateways?

C. Had je dan ook gelezen dat de module niet 100% getest is in de nieuwste versies van Prestashop?

 

En last but not least....

D. Zou je mij even een DM (of mailtje naar [email protected]) kunnen sturen met URL en logingegevens voor de backoffice en logingegevens voor de FTP naar je shop? Dan zal ik eens kijken wat ik kan doen om dit te fixen.

 

 

Beste,

 

Ik had een oudere versie van ideal geinstalleerd. Nu ik de nieuwe heb werkt het beter.

 

Nieuwe probleem is. als ik een betaling via PayPal Simulator succes hebt gemaakt en terug kom naar mijn webshop krijg ik de melding dat de bestelling geannulleerd is. Zie afbeelding.

post-722893-0-09020300-1383730326_thumb.png

post-722893-0-65927800-1383730331_thumb.png

Edited by shai88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

Ik had een oudere versie van ideal geinstalleerd. Nu ik de nieuwe heb werkt het beter.

 

Nieuwe probleem is. als ik een betaling via PayPal Simulator succes hebt gemaakt en terug kom naar mijn webshop krijg ik de melding dat de bestelling geannulleerd is. Zie afbeelding.

Dank voor het testen en de foutmelding. Ik ga dit even onderzoeken...

Link to comment
Share on other sites

Dank voor het testen en de foutmelding. Ik ga dit even onderzoeken...

 

Beste,

 

ook de volgen probleem heb ik nergens gemeld gezien.

via safari

 

krijg ik meerder fout meldingen zie afbeelding.

 

Als ik afreken via paypal krijg melding op volg orde geupload.

 

betalen via paypal

post-722893-0-71362900-1383739478_thumb.png

 

op naar de volgend stap

post-722893-0-63341700-1383739486_thumb.png

 

vervolgend de volgende stap

post-722893-0-58279200-1383739494_thumb.png

 

vervolgend de volgende stap

post-722893-0-03496900-1383739503_thumb.png

 

vervolgend de volgende stap

post-722893-0-80501400-1383739510_thumb.png

 

en uit eindelijk de laatste stap

post-722893-0-76304900-1383739594_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Beste,

 

ook de volgen probleem heb ik nergens gemeld gezien.

via safari

 

krijg ik meerder fout meldingen zie afbeelding.

 

Als ik afreken via paypal krijg melding op volg orde geupload.

 

betalen via paypal

attachicon.gifpaypal.png

 

op naar de volgend stap

attachicon.gifpaypal betaling 1.png

 

vervolgend de volgende stap

attachicon.gifpaypal betaling 2.png

 

vervolgend de volgende stap

attachicon.gifpaypal betaling 3.png

 

vervolgend de volgende stap

attachicon.gifpaypal betaling 4.png

 

en uit eindelijk de laatste stap

attachicon.gifpaypal betaling 5.png

Dat zijn geen foutmelding maar is onderdeel van de testmodus in combinatie met de simulator.

afbeeldingen 3, 4 en 5 hebben allen te maken met de ideal-simulator website.

Link to comment
Share on other sites

Dat zijn geen foutmelding maar is onderdeel van de testmodus in combinatie met de simulator.

afbeeldingen 3, 4 en 5 hebben allen te maken met de ideal-simulator website.

Ik heb de zelfde getest met FireFox en explorer, daar gaat het wel goed, alleen krijg ik de melding van dat er niet betaald is en de besetelling geannuleerd is, terwijl ik een mail krijg met dat de betaling wel voldaan is en de status van een bestelling staat op betaling geaccepteerd. maar daar ben jij al mee bezig.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de zelfde getest met FireFox en explorer, daar gaat het wel goed, alleen krijg ik de melding van dat er niet betaald is en de besetelling geannuleerd is, terwijl ik een mail krijg met dat de betaling wel voldaan is en de status van een bestelling staat op betaling geaccepteerd. maar daar ben jij al mee bezig.

Ja, met die melding ga ik bezig.

Schijnbaar redirect Safari niet correct vanaf de ideal simulator site terug naar de webwinkel.

Link to comment
Share on other sites

Dat zijn geen foutmelding maar is onderdeel van de testmodus in combinatie met de simulator.

afbeeldingen 3, 4 en 5 hebben allen te maken met de ideal-simulator website.

 

 

Ja, met die melding ga ik bezig.

Schijnbaar redirect Safari niet correct vanaf de ideal simulator site terug naar de webwinkel.

Ik heb mijn paypal API in gegeven in de module Ideal voor paypal betaling opgeslagen. Nu ik de betaling doe krijg ik een fout melding ""invalid merchant id2""

post-722893-0-30458300-1383747836_thumb.png

Edited by shai88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...