Jump to content

[Løst] Auto upgrade til 1.5.6.0: kategori og produkt links fejl


joergenaj

Recommended Posts

Tak og ja, rigtigt nok har jeg aldrig haft held med autoupgrade. Håndarbejde skal der åbenbart til. Men det kan jo være at der lige er et fix, da alt ellers ser fint nok ud. Men jeg må prøve manuelt at upgrade. Det er vel stadig en mulighed fra min version til den næste.

PS: Rollback virker forbavsende godt ;--)

Edited by joergenaj (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Rollback er genialt. Det tager to minutter at komme tilbage til gammel version, hvis opgraderingen ikke går.

Men strategien her er nu at vente til sidst på året når den radikalt nye version 1.6 udkommer. Den skulle være meget bedre til at opgradere gamle versioner.

Link to comment
Share on other sites

Generering af ny .htaccess fejl ville give server error, hvis man er hostet hos Meebox (de understøtter stadig ikke SetEnv), måske også andre hosts. Bortset fra det, så er der sådan set ikke noget i vejen med autoupgrade - sådan helt generelt, når det er de nyere versioner - men man skal slå ikke native moduler fra.

 

Jeg ville ligesom Napz heller aldrig sætte min lid til automatisk Rollback - ligesom jeg heller aldrig ville opgradere en shop live, uden at have testet først (og så flytte filer, når alt er gået godt).

Link to comment
Share on other sites

Tak for al input og ideer. Ja, det ville være vanvittigt at risikere at ruinere en shop, som er et firmas indtægt, ved at stole på autoupgrade og rollback. Meebox er netop host her. Har valgt dem fordi de ved meget om Prestashop, De har god support, selvom man vælger den billige startløsning. Strategien bliver først at opgradere to store shops når v 1.6 kommer. Alle de små opgraderinger er efter min mening ikke arbejdet værd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...