Jump to content

Bestanden omgezet maar niets werkt


Recommended Posts

Versie 1.5.6.0

Afgelopen week veel gelezen en wat contact gehad met andere forum lezers en vanavond geprobeerd de boel om te zetten. Waar ik al bang voor was is uitgekomen, ik krijg de boel niet meer aan de gang.

 

Eerst een backup gemaakt, daarna bestanden naar mijn Pc gekopieerd, bestanden aangepast en terug gezet in de root. En nu....niets, inloggen kan ik niet en de shop is ook niet te zien.

 

Dan de back up maar terug zetten....mis poes...de volgende foutmelding:

 

Cannot Execute Your Request:Error extracting files from the tar.gz: /bin/tar: write error

 

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

eh ,, ik zag net een bericht dat je vroeg welk wachtwoord verander moest worden ,,

er moeten geen wachtwoorden veranderd worden alleen de urls moet je aanpassen

 

maar even graag meer duidelijkheid ,

hoe heb je de backup terug gezet ? via de direct admin of probeer je het via een ftp programma ?

 

als je een back up hebt moet je eerst alle bestanden van je server halen ,,

anders worden ze overschreven , de bestanden die dan aangepast zijn blijven erin staan en heb je dus dubbele bestanden

daarna via je direct admin de back up terugzetten

 

tevens als een verhuizing niet werkt heb je toch eea over t hoofd gezien of verkeerd gedaan ,

oa wachtwoorden veranderen , deze staan ook opgeslagen in je database ,, dus als je files gaat wijzigen

dan komt het niet overeen met je database

Link to comment
Share on other sites

Ik had een back up gemaakt via direct admin, ik dacht dat ik die zo kon restoren maar helaas! Ik heb inderdaad iets over het hoofd gezien maar ik weet niet wat.

 

Ik had al eerder ergens geschreven dat ik er weinig vertrouwen in had en dat is dus uitgekomen. Ik heb wat hulp troepen opgetrommeld en misschien kunnen die mij verder helpen. Anders.......een nachtje slapen en morgenavond weer verder :rolleyes:

 

Het MOET en het ZAL gaan werken!

Link to comment
Share on other sites

het verhuizen stelt niks voor is een aanpassing van wat dingetjes in je database en wat bestandjes

als je de backup via de direct admin hebt gedaan dan ook weer via de directadmin terug zetten ,,

maar eerst uiteraard je hosting leeg gooien <uiteraard niet de map backups op je server :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...