Jump to content

[1.5] Orlique Order Manager og manglende respons på ja/nej knapper


NickKK

Recommended Posts

Hej alle,

 

Som emnelinjen siger, så er det mht. dette modul.

Jeg har f.eks. i dag rettet i en ordre og trykker GEM, men så popper der en dialogboks frem, som spørger om jeg vil gemme ændringen. Jeg kan klikke JA eller NEJ - og ingen af mulighederne afføder nogen som helst reaktion, ligesom dialogboksen heller ikke forsvinder.

 

Inden jeg skriver til udviklene vil jeg lige høre, om I andre har oplevet det samme?

 

På forhånd tak.

Edited by NickKK (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Man kan nøjagtig det samme i den indbyggede i 1.5., som Orligue kan.

Jeg brugte den under 1.4.9., men har ikke opgraderet den efter mit skift til 1.5.5.

Link to comment
Share on other sites

Pertho, du har ret i, at man kan f.eks. tilføje en vare, men det er nemmere i Orlique-modulet - hvor man så også kan ændre f.eks. fragten - det kan man ikke i standardmodulet.

 

Da du brugte det i den gamle DW, kom den da og viste den dialogboks jeg beskrev?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan da se i historikken, at der er flere her i forummet, som benytter modulet. Er der slet ingen af jer, der har prøvet ovennævnte problem?

 

Desuden kan jeg se, at der er kommet en ny release af modulet, men jeg kan ikke hente den på nogen måde/opdatere, selv om jeg har betalt for det. At tilskrive udvikleren genererer desværre ikke en overvældende respons...

 

Hvad har I andre gjort?

Link to comment
Share on other sites

Som nævnt, så har jeg ikke opgraderet, da den indbyggede indtil videre er tilstrækkelig for mig,

 

Du skriver ikke, hvilken version, af modulet du bruger,

 

Googler jeg det, så er de første 2 links hhv til PS version v1.1.0.1 - v1.4.9.0 og PS version v1.5.0.0 - v1.5.5.0

 

Jeg ved ikke, hvilken PS version du bruger, og hvilken version af Orlique Order Manager du bruger.

 

Og ja, det er korrekt, at man i den indbyggede i PS version 1.5. ikke kan ændre fragten. Det har jeg endnu ikke haft brug for.

 

Indtil videre klarer jeg mig med den indbyggede i PS 15.4.1.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger 1.5-udgaven i version 0.9 på en PS 1.5.5.0.

 

Det irriterende er, at jeg betalte ekstra for at få nye versioner i et år efterfølgende, men har hverken fået besked om nye versioner eller mulighed for at DL dem.

 

Nu har jeg igen tilskrevet Presta Add Ons-mailboksen. På et eller andet tidspunkt reagerer de vel.

 

Min tanke var også, at hvis en af jer andre havde en nyere version af dette modul, kunne jeg måske få en kopi. Jegkan jo fremvise kvitteringer på, at jeg har betalt for muligheden. Udvikleren gider bare ikke svare...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...