Jump to content

link_rewrite Nederlands bij producten opvoeren


Recommended Posts

Hallo,

 

Allereerst: ik ben geen IT-er, en heb weinig verstand van programma's en databases...  <_<

Nu heb ik een probleem met Prestashop: ik krijg bij het opvoeren van een nieuw product steeds de melding: "Dit veld link_rewrite is minstens verplicht in Nederlands (Dutch)"

Ik kan dan ook niet verder met het opvoeren van een product.

 

Ik voer nu steeds als volgt in: 

Naam:       de naam van het product (3 woorden; met- en zonder tussenstreepjes o.i.d. geprobeerd)

Referentie:  een door mijzelf gekozen referentienummer voor dit product 

EA13/JAN:   deze laat ik leeg

UPC        :   deze laat ik leeg

Korte beschrijving:  gevuld of leeg, maakt geen verschil

Beschrijving:           gevuld of leeg, maakt geen verschil

Tags:  de productnaam-woorden met tussen elk woord een komma.

 

Volgens mij gaat het steeds fout bij de naam of de referentie, maar zeker weet ik het niet.

 

Kan iemand mij (in "Jip- en Janneke taal") uitleggen hoe ik dit op kan lossen????

 

Alvast bedankt!!!

Link to comment
Share on other sites

Hallo beste hulp,

 

helaas kan ik daar niet komen. Zodra ik de velden gevuld heb (productnaam, referentienr., omschrijving, omschrijving, tags) moet ik onderaan de pagina al opslaan. Echter, als ik dat doe vallen alle gegevens die ik ingevuld had weer weg. En direct naar een ander tabblad gaan lukt al helemaal niet. Ik kan alleen maar bij "Globale product informatie" komen.

Ik heb de versie: 1.5.6.0.

Link to comment
Share on other sites

Hallo beste hulp,

 

helaas kan ik daar niet komen. Zodra ik de velden gevuld heb (productnaam, referentienr., omschrijving, omschrijving, tags) moet ik onderaan de pagina al opslaan. Echter, als ik dat doe vallen alle gegevens die ik ingevuld had weer weg. En direct naar een ander tabblad gaan lukt al helemaal niet. Ik kan alleen maar bij "Globale product informatie" komen.

Ik heb de versie: 1.5.6.0.

Je hoeft niet op te slaan voordat je naar het tabblad SEO gaat.

Link to comment
Share on other sites

Toch helaas, zodra ik naar een andere pagina of ander tabblad ga worden alle eerder ingevoerde gegevens in de "globale product informatie" -pagina gewist en moet ik weer opnieuw beginnen. Hierbij krijg ik dan ook bovenaan de pagina de foutmelding.

Link to comment
Share on other sites

Toch helaas, zodra ik naar een andere pagina of ander tabblad ga worden alle eerder ingevoerde gegevens in de "globale product informatie" -pagina gewist en moet ik weer opnieuw beginnen. Hierbij krijg ik dan ook bovenaan de pagina de foutmelding.

Je moet ook niet naar een andere pagina gaan...

Binnen het product invoer-scherm heb je meerdere tabbladen, waaronder SEO. Die kun je aanklikken na het invoeren (en niet opslaan) van de globale product informatie"

post-177327-0-88375100-1383139051_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...