Jump to content

(Løst) ændre sprog manuelt?


cille2612

Recommended Posts

hej.. først vil jeg lige spørge om et simpelt spørgmål, hvor skriver man løst henne ? for jeg kan simpelthen ikke se det:) 

 

så vil jeg høre om der er nogle der kan hjælpe mig med et sprog ploblem:

 

Jeg har installeret et tema i prestashop, i det ville jeg oversætte som jeg plejer at gøre, inpotere sprog pakke, den har så oversat det meste på dansk men der er en del stadig der ikke er oversat, sådan noget som når man logger ind, skriver den det på engelsk, under contakt og diverse..

jeg har så prøvede at hendte sprog pakken manuelt, men når jeg uploader gzip filen, skriver den isokode ukent.

så har jeg prøvet, at gå en moduler - tema og redigere det manuelt der inde. i file manager men når jeg har rettet det der, men det står det stadig på engelsk på siden.. skal jeg gøre i Htaccess filen???  håber der er en der kan hjælpe lidt, med mit lille problem her;-)  

Edited by cille2612 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du skriver [Løst] i emnelinien, når emnet er besvaret.

 

Hvis du vil importere sprogfilen manuelt, skal den hedde da.gzip og sprogkoden for dansk skal også hedde "da". Filen .htaccess skal ikke ændres i forbindelse med oversættelserne.

 

Du har ikke angivet hvilken version af PrestaShop du kører med, så jeg kan ikke sige så meget mere om, hvad du skal kigge efter.

 

 

/Kjeld

Edited by presta-dyr (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...