Jump to content

Hoe vaak updates


BertB

Recommended Posts

Prestashop krijgt bijna elke week een update naar een nieuwe versie (inmiddels 1.2.4.en blijkt dan nog talloze bugs te bevatten waarvan je maar moet hopen dat ze bij de volgende versie weer zijn opgelost. Is er iemand die zicht heeft op het moment waarop het ergste leed is geleden en de versie 1.2.x echt voor productie geschikt is?

Link to comment
Share on other sites

Zoals je reeds weet komt er geen 1.2.5.0 versie, zie: Hier.

Verder is het zo dat een Open Source product nooit "klaar" is, hooguit "stable".
Wat dus inhoud date elke nieuwe release bugfixes heeft maar ook weer nieuwe bugs.

Neem je nu Microsoft dan heb je RTM versies (Ready To Manufactoring), wat eigenlijk niets anders is dan "stable" want zeg nou zelf, ooit een product van Microsoft gezien wat zonder bugs is?

Link to comment
Share on other sites

Prestashop lijkt mij een te mooi product om zo maar met Microsoft te vergelijken; dat is te veel eer voor MS wellicht!
Ik kreeg in versie 1.2.2 in een testwinkel de bank-wire payment module niet werkend, ondanks de tips in het forum. Doet die het in 1.2.4 wel? Dan steek ik wel weer tijd in een update. Verder niets dan lof voor PrestaShop; ik heb ook een shop naar tevredenheid met ZenCart draaien, maar dat werkt allemaal een stuk lastiger en minder intuïtief, vooral in de admin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...