Jump to content

Ændring af forsiden m. tekster og sådan nogen ting. (Løst)


Timerdreng

Recommended Posts

Hej Allesammen

 

 

Jeg står og har brug for hjælp og for at ikke overbelaste min webudvikler for meget er jeg søgt her ind for at få løst mine problemer.

Jeg er helt ny til prestashop og har derfor ingen kendskab til det. Jeg har dog i den seneste uges tid leget lidt med det for at komme ind i det, nå men til mit problem:

 

på min side www.smartnord.dk kunne jeg godt tænke mig at kunne skriver tekster på forsiden under de seneste varer. Jeg aner dog overhovedet ikke hvordan dette kan lade sig gøre.

Er det noget i kan hjælpe med?

 

Mvh

Carsten Nielsen

Edited by Timerdreng (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige nogen andre problemer (også med forsiden) håber i kan hjælpe.

1: Jeg fik svar på mit første spørgsmål men nu dukkede der pludselig et billede op på min forside af ipods og iphone hvordan får jeg fjernet dette?

2: Jeg har orsøgt at slette varerne ipod nano og ipod shuffle og mange andre. Men på forsiden og i nye vare er disse stadig repræsenteret selvom jeg har slettet alt hvad jeg har kunne finde om disse produkter. Hvordan sletter jeg dem helt + prisen som i kan se. www.smartnord.dk

 

Mvh

Carsten Nielsen

Link to comment
Share on other sites

1: Men er det ikke muligt at slet ikke have noget billede? For den mulighed ligner det ikke at jeg har.

2: Altså alt hvad jeg kan finde ud af og har lavet sker via prestashop manuelt. Alt databaser osv har min webudvikler, går jeg ud fra.

 

Mvh

Carsten Nielsen

Link to comment
Share on other sites

Det er et standard billede der følger med modulet Home text module og kan fjernes eller erstattes når du indstiller modulet. Altså ligesom når du tilføjer tekst til din forside er det billeder der er vist på din forside i det modul. Fjern det ved at trykke på Papirkurven der er på billeder under modulet. 

Link to comment
Share on other sites

Der er flere måder at løse det på, men fuskemetoden (og den nemmeste, hvis man ikke vil rode i filer) er at lave et billede af PNG-typen med transparent baggrund på 1 x 1 pixel uden noget i. Det billede linker du så til.

 

Lidt en Storm P.-metode, men en hurtig løsning :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...