Jump to content

Fragt er lige pludselig blevet gratis


k.hansen

Recommended Posts

Hej

På en af de webshops hvor jeg er webmaster er der opstået et problem hvor fragten lige pludselig er gratis når kunder lægger varer i kurven.

Der er som standard valgt Post Danmark som forsendelse og denne koster 58 kr. Ligemeget hvordan jeg vender og drejer opsætning i backend, så bliver den ved med, selv i andre browsere og andre computere, at sige gratis forsendelse når jeg lægger varer i kurven.

Problemet findes kun på denne ene webshop og ikke på de to andre.

 

I kan se webshoppen her

 

Hvad kan være årsagen til at problemet er opstået og hvordan løser jeg det igen?

Link to comment
Share on other sites

Da jeg dagligt ikke selv lægger varer, kategorier, sider, billeder osv. på siden så ved jeg heller ikke hvad der er blevet ændret. Ham der dagligt sidder og foretager disse handlinger siger at han ikke har ændret noget i forbindelse med fragten.

Hvis jeg nu ville lave gratis fragt så den skriver det på den måde det gør, hvor ville jeg så gøre det henne?

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår simpelthen ikke dit spørgsmål: "Hvis jeg nu ville lave gratis fragt så den skriver det på den måde det gør, hvor ville jeg så gøre det henne?"

 

Jeg forstår heller ikke helt, hvordan du kan være freelance webudvikler uden at vide, hvordan man opsætter fragt i PrestaShop?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hej k.hansen

Det ser ud til at du fandt en løsning på dit problem. Hvad gjorde du? jeg står lige nu med det selvsamme problem på en nystartet webshop: elisabethstaffeldt.dk Fragtberegningen har fungeret, men nu melder den hele tiden: Gratis fragt! også selvom jeg ikke har givet den mulighed i indstillingerne, ikke for forsendelser under 500kr. Jeg bruger alene Postdanmark og PostDanmarks takster. Problemet er opstået efter jeg rettede nogle problemer med paypal...

Link to comment
Share on other sites

For det første. Opret din egen tråd. Man skriver ikke videre i en et halvt år gammel tråd, for når der nu bliver svaret, hvem er det så at man svarer?

For det andet. Hvis du har rettet nogle problemer med paypal, så er det jo nok årsagen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...