Jump to content

Erfaring med dropshipping moduler?


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

 

Jeg mener at kunne huske, at en eller af flere af de trofaste brugere her i forum sælger via dropshipping - men jeg kan simpelthen ikke komme i tanker om hvem :-)

 

Jeg skal sætte en shop op, hvor der bl.a. skal kunne leveres feeds fra leverandører med varer og billeder - f.eks. via et cronjob hver aften/nat, og det optimale ville være, hvis der f.eks. kunne tages højde for kombinationer af fragt og leveringstider m.m. Er der mon nogen der kender til et godt modul til dette? Jeg har selvfølgelig søgt på nettet og indtil nu fundet en del blandede anmeldelser af diverse moduler - så derfor vil jeg gerne høre fra nogen, som har konkret erfaring.

 

Shoppen kører 1.4.x

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nødt til at indrømme, at jeg ikke forstår Kjelds fast import modul :-( Jeg har installeret det på en shop, og jeg kom aldrig i gang med at bruge det, for jeg syntes simpelthen, det var så kompliceret (undskyld Kjeld). Så jeg brugte csv-import - det primære mål var nemlig at importere varer i første omgang.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej! 

 

Jeg har også en webshop som skal fungere som dropship.

Jeg har indkøbt et tema, og er bange for det måske ikke vil fungere på det. Webshoppen skal sælge ure, og der er virkelig mange produkter. Jeg vil ikke sælge dameure f.eks. kun herre. Er det muligt at sortere i de forskellige produkter som feed'en indeholder? 

 

Mvh

 

Ham den forvirrede;-).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...