Jump to content

Bruto verkoopprijs niet meer in te voeren in BO


Recommended Posts

Beste,

 

Het is niet meer mogelijk in mijn BO (Catalogus/ producten/product/prijzen) de bruto verkooprijs in te voeren. Alleen de netto prijs is in te voeren.

 

Prestashop berekent wel overigens gewoon correct de bruto verkoopprijs (+btw) en geeft ook netjes de bruto verkoopprijs (incl. btw)  weer op de website. 

 

 

Hoe kan ik weer de bruto verkoopprijs in voeren op de product pagina 's ipv de netto verkoopprijs?

 

Alvast bedankt,

Link to comment
Share on other sites

Je bent een beetje vaag over wat er precies niet functioneert.

 

Ik krijg de indruk dat als je de bruto prijs invoert het systeem niet meer automatisch de netto prijs berekent. Dat zou kunnen wijzen op een javascript error elders op je pagina. Daardoor werkt javascript niet meer en kan het ook geen berekeningen meer uitvoeren.

Link to comment
Share on other sites

Voorheen kon ik bruto verkoopprijs aanvinken en invoeren, nu niet meer. 

 

Nu kan ik alleen de netto prijs invoeren. Ik denk dat ik ergens een instelling in Prestashop veranderd heb wat de oorzaak is.

Berekeningen gaan helemaal goed. Prestashop maakt adv de netto prijs en btw regel keurig een brutoprijs en toont die ook aan de voorkant.

 

Hoop dat het probleem zo duidelijk is?

 

 

Edit: screenshot komt niet over, verwijderd.

Edited by ChesterC (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

http://i39.tinypic.com/2qv9ueo.png

 

Voorheen was onderaan 'bruto verkooprijs' in te vullen zoals nu 'netto verkoopprijs' is in te vullen met 4.09. Nu is helemaal geen mogelijkheid 'bruto verkooprijs' in te vullen.

 

Als je meer informatie nodig hebt hoor ik het graag  :)

En als je in de product edit pagina onder Multistore configuratie een specifieke winkel/winkelgroep kiest? Zie je dan nog niet het invulveld voor bruto verkoopprijs?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...