Jump to content

(Løst)hjælp til at finde admin email


illusionmagicdk

Recommended Posts

Hej alle sammen

 

jeg har i dag downloade hele min shop ned på min computer for at uploade den til en anden server.

 

problemet er nu bare at jeg ikke kan logge ind med den email jeg normalt bruger. 

 

og når jeg går ind på den gamle server og tjekker hvad min email er siger den at det er [email protected]

 

selv om jeg prøver at bruge den og lave en ny kode siger den at brugeren ikke findes.

 

er der nogle der har haft samme problem og kan hjælpe mig?

 

af en supporter fik jeg dette link http://www.prestadocumentation.com/how-to-reset-admin-password-in-prestashop/

 

men problemet var bare at den siger at der ikke er nogle mails..

 

er der en eller flere fil jeg ikke fik med da jeg downloade min shop?

 

bruger den nyeste version af prestashop

Edited by illusionmagicdk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ja det vil jeg mene nu...

 

men nu har jeg et andet underligt problem og det er at når jeg har været inde og rette i settings.inc.php

 

så når jeg skriver illusionmagic.dk hvor jeg har flyttet min shop over. 

 

hopper hjemmesiden hen til den side hvor jeg har lavet hjemmeside til at starte med...

 

ved du hvad jeg evt gør forkert NickKK

Link to comment
Share on other sites

den domænenavn jeg har lavet prestashop på er Hjemmesidedesign.info/presta og har flyttet den over på et domænenavn der hedder illusionmagic.dk

 

jeg har flyttet det fra en udlandsk server til en dansk server. 

 

og det er en nyt webhotel hvor jeg har flyttet min gammel domæne navn med over.

 

hvilket sql fil skal jeg havde rettet? 

 

og igen tak for jeres hjælp :)

Link to comment
Share on other sites

Du skal tage en fuld backup af databasefilerne, åbne den i notepad++ og rette alle Hjemmesidedesign.info/presta  til illusionmagic.dk

 

Håber det lykkes for dig :)

 

Jeg har flyttet mange shops fra f.eks. et testdomæne til et andet domæne. Jeg har aldrig rettet i nogen databasefiler - så jeg kan ikke helt følge ovenstående fremgangsmåde, tværtimod.

 

Det burde være nok at angive shoppens URL via Back Office - Præferencer, SEO & URLs, som jeg tror, du har til at stå til hjemmesidedesign.info

Link to comment
Share on other sites

Perfekt nu kom jeg en meget vider :) takker 

 

men nu kom denne besked frem da jeg prøvede at gå ind på illusionmagic.dk

 

Not Found

The requested URL /da/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

 

jeg ved godt jeg har spurgt jer rigtig mange gange.. men det er første gang jeg flytter en hjemmeside... 

Link to comment
Share on other sites

Prestafan1234

 

det lyder til du er rigtig dygtig til at flytte hjemmesider mellem to domæner.. hvis jeg nu får din mail adresse vil du gøre det for mig? du skal selvfølgelig nok få de koder du skal bruge,,

 

og du skal nok modtage en form for betaling :)

Det kan jeg nok ikke - du har allerede kontaktet mig for tilbud og fundet mig for dyr går jeg ud fra - i hvert fald hørte jeg aldrig mere fra dig, da du skrev til mig i august vedr. hjælp til din shop.

Link to comment
Share on other sites

jeg har lige fundet ud af at den siger 

 

Not Found

The requested URL /da/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

og når jeg prøver at bruge liveedit der hvor man kan flytte rundt på sin shop fx moduler. 

 

og der kommer samme fejl kode..

 

men hvis jeg går ind og fjerner dk i url.. kan jeg se fronten igen på min hjemmeside..

 

er der nogle der ved om det er fordi jeg har lavet en ændring i en indstilling.. eller en fil der mangler?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...