Jump to content

Bestellingen wel binnen maar geen omschrijving en info


Recommended Posts

Hallo, het is ons nu al 2x voorgekomen dat mensen iets bestellen, wat we wel gewoon online hebben, wel als bestelling binnen komt, men kan ook gewoon betalen. Maar als de order binnen komt dan staat er helemaal niets, dus we kunnen niet zien wat de bestelling was.

 

De betaling is netjes binnen, maar bij Payment staat geen bedrag en ook niet bij Shipping. Maar eenmaal onderaan de pagina zie je wel wat het totaal bedrag is, incl. shipping, maar product omschrijving is er ook niet. Dus hoe kan ik nu weten dat die persoon heeft gekocht en of het betaalt is?!

 

Iemand die dit ook heeft? Het ligt niet aan het land, de ene keer was in Belgie en de andere keer uit UK.

Iemand?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb ditzelfde probleem gehad. Het is namelijk zo dat de bestelling niet binnenkomt in de backoffice 

als de klant ervoor kiest om direct na de betaling de pagina te 


sluiten in plaats van eerst weer terug naar de shop te keren. Omdat het maar heel zelden voorkomt heb ik er niets aan gedaan. Ik mail de klant om na te gaan wat er precies besteld is. Volgens mijn iter zit het probleem in de ideal checkout plugin.

:(

Succes

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ditzelfde probleem gehad. Het is namelijk zo dat de bestelling niet binnenkomt in de backoffice 

als de klant ervoor kiest om direct na de betaling de pagina te 

sluiten in plaats van eerst weer terug naar de shop te keren. Omdat het maar heel zelden voorkomt heb ik er niets aan gedaan. Ik mail de klant om na te gaan wat er precies besteld is. Volgens mijn iter zit het probleem in de ideal checkout plugin.

:(

Succes

http://www.prestashop.com/forums/topic/193184-ideal-checkout-plugin-tbv-prestashop-v15x/page-10?do=findComment&comment=1431374 probleem opgelost.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...