Jump to content

Søger en venlig sjæl, som kan hjælpe mig nogle problemer


juliusmoq

Recommended Posts

Jeg er stødt på nogle problemer med min webshop. 

 

1. Min Checkout gider ikke virke, der kommer ikke nogen betalingsmåder op når alt er indtastet. har tjekket det på "default" temaet og her vil det gerne virke?? 

 

2. Når jeg er inde på et produkt, kan jeg ikke lægge det i kurven. Der sker ingenting når man klikker på "tilføj til kurven".

 

3. Mine produkter har det med at forsvinde fra kurven når jeg opdatere siden eller går videre.

 

4. Mine leverandør logos i bunden vises ikke. er mit format på billedet forkert?

 

5. Jeg kan ikke få min FME follow facebook button til at virke. Den er installeret og aktiveret, men kommer ikke frem?

 

6. Er det nogen som ved hvor jeg kan finde et gratis Blog modul til min blog fane. 

 

 

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at svare på alle mine spørgsmål.

 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

 

Mvh

 

Julius

 

www.boardriders.dk

Link to comment
Share on other sites

Hvis "alt" virker på default tjene - gør det det - så er det dit købte theme der er problemet. Er du sikker på, at det er kompatibel med din ps version?

Link to comment
Share on other sites

Men det er jo enkelt nok - som pertho skriver - du skal bare slå over på standard theme og se, om alt virker. Så slår du tilbage på dit købte theme og hvis det nu ikke virker, så tager du fat i leverandøren.

 

Du kan desværre ikke rigtigt forvente, at vi kan hjælpe dig med et custom theme. Der er det altså ophavsmanden, som du skal have fat i.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...