Jump to content

(SOLVED) footer verdwenen


Recommended Posts

Je footer is niet verdwenen, maar zoals ik het zie heb je behoorlijk lopen wijzigen in de source code van de footer template omwille van SEO. Ik zie een hele rits aan keywords in een paragraaf ingesloten in een font-tag met een kleur hetzelfde als de achtergrond, oftewel tekst verborgen door deze dezelfde kleur te geven als de achtergrond (Ja, Google ziet deze, maar zal dat uiteindelijk niet zo leuk vinden omdat je deze probeert te verbergen en deelt uiteindelijk ranking strafpunten uit).

Deze font-tag om de tekst te verbergen klopt echter niet omdat deze tag niet is afgesloten met een '>'.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik ben in ieder gevak al iets verder gekomen:

Ik heb een tijd geleden de Module "Multi Block willekeurige tekst-of HTML- v1.3.6 door phrasespot" geinstalleeerd en daarmee heb ik die tekst met kleine letters gezet.

Daarbij had ik ook de module "CMS blok v1.1 door PrestaShop" op "uit" staan.

Nu ik laatstgenoemde module weer heb aangezet staan er ineens heel veel links onderin de footer. Ook o.a. "specials" en "new products". Nu weet ik alleen nog niet hoe ik bepaalde links zoals die 2 kan weghalen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben in ieder gevak al iets verder gekomen:

Ik heb een tijd geleden de Module "Multi Block willekeurige tekst-of HTML- v1.3.6 door phrasespot" geinstalleeerd en daarmee heb ik die tekst met kleine letters gezet.

Daarbij had ik ook de module "CMS blok v1.1 door PrestaShop" op "uit" staan.

Nu ik laatstgenoemde module weer heb aangezet staan er ineens heel veel links onderin de footer. Ook o.a. "specials" en "new products". Nu weet ik alleen nog niet hoe ik bepaalde links zoals die 2 kan weghalen.

Door /modules/blockcms/blockcms.tpl aan te passen.

Link to comment
Share on other sites

Okay, bedankt Scorpionsworld.

Heb ik gedaan. Zo heb ik er o.a. specials, new products, topseller, contact uw uitgegooid.

Via de BO en modules Front office featuren heb ik de instelling zo gewijzigd dat ik alleen de door mij gewenste links in de footer over heb gehouden. 

Bedankt, Roel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...