Jump to content

Gelaagd Navigatie blok probleem


Recommended Posts

Goedendag,

 

Sinds een week ben ik druk aan het experimenten met Prestashop.

 

Wat ik ontzettend fijn vond, was dat er een navigatie blok bij verschillende soorten categorieen gezet kon worden. Deze module is u allen wel bekend denk ik. Hij komt onder de naam van "Gelaagd Nagivatie Blok." Tenminste, in de NL versie dan hahaha.

 

Ik heb echter een heel vreemd probleem.

 

Als ik een filter wil bouwen, kies ik voor "Specifieke Categorieen". Als ik dan deze categorieen wil aanklikken, verschijnt er slechts alleen Home. De knoppen Alles Uitklappen/Alles Inklappen werken ook niet echt mee.

 

Als ik chrome er bij pak, en ik druk op Element inspecteren zie ik "display: none" staan. Als ik de none  vervang door block, komt alles tevoorschijn. A fin. Opgelost zou je zeggen: Ga op zoek naar dat regeltje en je bent klaar. Dacht het niet...

 

Als ik dat doe, komt netjes de lijst met mijn categorieen tevoorschijn. Mijn structuur: Home -> PC Componenten -> Voedingen. Ik klik voedingen aan, en PC Componenten / Home uit. Ik wil anmelijk dat het filter zich alleen toespitst op Voedingen.

 

Kijk ik vervolgens in de webwinkel, staat het filter ook bij PC Componenten. Dit moet toch op te lossen zijn?

 

Ik gebruik als browser Safari en Chrome. 

 

Dus... Recap....

 

Mijn vragen:

1) Hoe kan ik zorgen dat ik bij het maken van mijn filter alle categorieen zie? En niet alleen 1 itempje met Home?

2) Hoe kan ik zorgen dat het filter zich toespitst op alleen Voedingen ipv PV Componenten.

 

Zie de bijlages voor wat meer informatie.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb het al aan prestashop zelf gevraagd, maar die zegt dat ik maar een ander filter moet kopen.

 

Graag hoor ik van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Alexander Rokven

post-707365-0-61172400-1379161743_thumb.png

post-707365-0-36124400-1379161744_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...