Jump to content

Module Cash on Delivery Plus (COD+) - Μετάφραση στα ελληνικά


iled.gr

Recommended Posts

Παιδιά έχετε υπόψην το module για την αντικαταβολή με επιπλέον χρέωση ;

Μπορεί κανείς που έχει καταφέρει να το μεταφράσει να μου στείλει το file ;

 

Δεν τα καταφέρνω με τίποτα. Έχω όλο το site στα ελληνικά και αυτό το χαζό module στα αγγλικά....

Και είναι στο check out.. δεν φαίνεται σοβαρό εκ μέρος του eshop και ο άλλος ίσως το σκέφτεται κιόλας.. -_-

 

Είμαι νέος στο forum.. Ευχαριστώ για κάθε βοήθεια..

Δεν μπόρεσα να βρώ άκρη σε άλλα topics.

 

 

iled.gr

More than light

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.. Άρχισα να πιστεύω πως είμαι ο μόνος που στέλνει με αντικαταβολή :)

Τίποτα κατέβασα το module από κάποιο ξένο site, Prestahost.cz.. αν δεν κάνω λάθος..

Αλλά προσπαθώ μεταφράζοντας απο τα αγγλκά να ανεβάσω την ελληνική και δεν τα καταφέρνω.. Μέσω ftp..

Δεν ξέρω τι φταίει. Είμαι αρχάριος όπως καταλαβαίνεις στο ps..

 

Α! Και εφόσον βλέπω πως φτιάχνεις site.. επαγγελματικά.. θέλεις να ρίξεις μια ματιά στο δικό μου, και να δείς.. τι φταίει που δυσκολεύεται τόσο πολύ να εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης..; Ρυθμίσεις στο SEO;

 

Ότι διαφήμιση του κάνω, και όσα αποτελέσματα έχω, είναι εκτός google..

 

Αν βοηθήσεις θα σου κάνω δώρο λάμπες για το σπίτι :D

 

 

Ευχαριστώ

 

 

 

iled.gr

More than light

Link to comment
Share on other sites

Γεια κι από μένα. Μέσα στο μήνα (οκτώβριο) θα έχω τελειώσει με τη μετάφραση στα ελληνικά όλης της presta και λογικά θα το ανεβάσω. οπότε αν το χρειαστείς θα το βρεις στο blog μου ή στο eshop που είναι under-construction (www.blog.mallofmylopotamos.co.uk ή www.mallofmylopotamos.co.uk αντίστοιχα)

Υ.Γ. όσο για δημιουργία presta έχω κι εγώ καλή εμπειρία μιας είναι το αποκλειστικό σύστημα που χρησιμοποιώ για projects δικά μου καθηγητών και φίλων από το 2010. Οπότε ό,τι χρειαστείς εδώ είμαστε