Jump to content

Wyświetlanie PDF, galeria strona statyczna i parę pytań początkującego.


koza

Recommended Posts

Witam

Na wstępie chciałbym się przywitać .... cześć. Jestem początkujący w prestashop więc proszę wybaczcie mi jakiekolwiek błędy, ale przejdzmy do sedna sprawy:

Przyszlo mi stawiać storne sklepu na prestashop, dostałem "gotowy" szablon zakupiony przez moją szefową, ale oczywiście pojawiły się odrazu pytania:
1. Czy pod stronę statyczną (która mam nadzieje dodałem dobrze przez preferencje->CMS->dodaj nową) można podpiąć jakiś moduł galerii w sęsie jakiegoś lightboxa razem z jakimś sliderem.
2. Czy pod stronę statyczną (dodaną jak wyżej) mozna podpiąć jakiś gotowy moduł który po wgraniu pdf generował by cos takiego jak tzw. FLIPBOX (link do przykładu).
3. Na stronie głównej mam podstawowy slider, potrzebował bym aby ten slider odtworzył mi film po załadowaniu strony oraz później już działał jako slider zdjęć, prosił bym o ewentualne nakierowanie na moduł który by mi w tym pomógł.


Wersja presty to: 1.5.4.1

Z góry dziekuję za pomoc.
Tomek
 

Link to comment
Share on other sites

 

 

1. Czy pod stronę statyczną (która mam nadzieje dodałem dobrze przez preferencje->CMS->dodaj nową) można podpiąć jakiś moduł galerii w sęsie jakiegoś lightboxa razem z jakimś sliderem.

modułu (rozumianego  jako moduł prestashop) pod stronę CMS nie podepniesz (chyba, że po dodatniu hooka). Sądzę jednak, że mówiąc o module myślisz o jakimś skrypcie galerii. Odpowiedź w tym przypadku brzmi: tak. możesz to zrobić. ale musisz zwiększyć funkcjonalność edytora tinymce, Po zastosowaniu zmian będziesz mógł dodawać dowolny kod (w tym js) a co za tym idzie - będizesz mógł zbudować własną galerię opartą o lightboxa, fancyboxa itp. 

 

 

 

2. Czy pod stronę statyczną (dodaną jak wyżej) mozna podpiąć jakiś gotowy moduł który po wgraniu pdf generował by cos takiego jak tzw. FLIPBOX (link do przykładu).