Jump to content

Import zboží (Poraďte prosím začátečníkovi)


czsars

Recommended Posts

Jak jsem psal v hlavičce jsem začátečník a probral jse se až k tomu,že jsem nainstaloval zprovoznil Prestu.Mám jen jeden stupidní dotaz."Pokud začnu nějakým podnikanim formou e-shopu"mýlím se a nebo to má probíhat tak,že e zaregistruju u nějakého velkoobchodu či dodavatele a systém by po nějakých úpravách měl sám stahovat zboží které si zadám do kategorií a nebo se to všehno dělá manuálně,že tambude nějaký soubor se zbožím k dispozici a já ho musím např:denně importovat do systému.Tyhle věci mi nejsou jasné.Porádíte mi prosím někdo??Predem diky za jakoukoli odpoved?

Link to comment
Share on other sites

Ehm... vsechny moznosti sou mozne, zadny dany postup neexistuje.

E-shopovy system, v tomto pripade open-source (viz. licence) PRESTAshop, je pouze nastrojem pro podnikatele, jak svoje zbozi nabidnout zakaznikum na internetu.

Pro ziskani zbozi, je nejdriv treba si to s nekym domluvit, navazat obchodni vztah. Tzn. mozna zacit udelanim si "zivnostenskeho listu". Bez toho mozna tak pouzit PRESTAshop ke "garazove vyprodeji" domacich zbytecnosti jako v annonci nebo tak neco. Pozor na financni urad ;]

Import/export je vec dalsi a patrne k ni budete potrebovat nekoho kvalifikovaneho, kdo to nakonfiguruje/zprovozni.

Link to comment
Share on other sites

Neni to až tak stupidní otázka:) Co k ní můžu poznamenat? Mám zkušenost s oblastí elektro. Teoreticky by Ti měli dodavatelé poskytnout maximální možnou podporu. Dodat exporty se stavem skladu, feed se zbožím atd.... realita je ovšem jiná. Obvykle se to řeší zasláním PDF!!! souboru a konec. Nebudu jmenovat renomovaný firmy z oboru, ale uprosit je o excel, csv nebo něco podobného se rovná x telefonátum x lidem, kdy si Tě přehazujou jeden na druhýho a čujou zradu, když slyší excel:) Třeba má někdo ale opačný zkušenosti. Já se snažim držet pravidla, co si člověk vyrobí...to má.