Jump to content

LØST - fejlkode prestashop


Henrik Juul

Recommended Posts

Hej Alle,

 

Jeg får pludselig periodisk denne fejlkode i webshoppen. Nogle bud på hvad den betyder og hvordan jeg løser denne.

På forhånd tak.

 

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/savingli/public_html/classes/Cart.php on line 375

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/savingli/public_html/modules/blocktags/blocktags.php on line 108

Edited by Henrik Juul (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Der er lavet ændringer men min programmør siger at han kun har rettet koder som ikke hænger sammen med andet.

min web: www.savinglives.dk

 

jeg beklager, er ny i dette forum, min version er 1.4.

 

I må meget gerne se om i får samme fejl, dog skal det siges at der har været store server problemer i ca. 2 uger og i dag har jeg fået dedikeret webhotel.

Vi vil prøve at tage en backup og se om det skyldes de ændringer han har lavet....

 

template er programmeret ud fra original version men det er indenfor de sidste uger denne fejl er kommet.

Edited by Henrik Juul (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu prøvet  gange.

 

3 ud af de 6 gange fik jeg fejlen.

 

Hvad mener du med dedikeret webhotel? Hvor er du hostet? Og hvor er du på vej hen?

 

Din side er utrolig langsom. Skynd dig at få det lavet om. Det der holder ikke en meter for en webside, der ellers ser fornuftig ud.

Link to comment
Share on other sites

Meebox er der, du skal være. Compile.... PS cacher siderne. Er den i live, og det ikke ændres i filerne skal den ikke være compile møde. Det skal den kun være, når man sidder og udvikler på en shop. Men det gør man altså IKKE på en shop, der er live. Tal nu med den. Programmør, hvad Han har gang i. Undskyld stavefejele, men jeg svarer på min smartphone lige nu. Har I set at ps forum har fået et smatpjome design. Det er småt. Off topografisk.

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen til alle. Jeg håber nu den er løst.

Jeg blev guidet af meebox igår sent. De ændringer jeg skulle lave:

 

  • din database til dbp5.meebox.net istedet for local host
  • Denne skulle skiftes i mappen - config - settings.inc.php
  •  
  • Til dem som har tid, må i meget gerne lave en ekstra kontrol om den er uden fejl nu, jeg får ik selv fejlen mere.
  •  www.savinglives.dk
     
  • tusind tak, god dag.
Edited by Henrik Juul (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...