Jump to content

LØST ! Sletning af ordre


Henrik Juul

Recommended Posts

Hej Alle Presta-Hajer,

 

JEg har brug for jeres hjælp igen.

 

Jeg har problemer med at slette ordre som eks.

hvis kunden fortryder. Jeg har lavet den røde farve som værende ordre slettet og har mulighed for at slette alle kundeoplysningerne, men alligevel står ordren tilbage og den bliver kalkuleret med i total indtægtsbeløb.

Nogle ideer til hvordan det slettes permanent ??.

 

Se vedhæftet fil.

 

tak.

mvh

Henrik Juul

Saving Lives

Ordre billede.doc

Edited by Henrik Juul (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvis kunden har betalt, og fortryder inden du har sendt varerne, så er der dannet et fakturanummer, og så mener hen ikke at du kan slette den. Så får du huller i faktura numrene. Lav en kreditnota i stedet for.

Link to comment
Share on other sites

hehe, på den måde, men det løser stadig ikke problemer med at den stadig ikke trækker beløbet fra i total ordrebeløb i bunden, det burde den jo.

Ved bankoverførsel kan jeg slette ordren men har kunden brugt Dankort så beder den om jeg skal lave en kreditnota. jeg ønsker den ikke skal tage beløbet med så jeg hele tiden kan se aktuel omsætning..

Link to comment
Share on other sites

Ja, men ved bankoverførsel er der ikke dannet et FAKTURANUMMER. DET er forskellen. PS er ikke noget fakturasystem. Min support i denne tråd stoppet her

Link to comment
Share on other sites

Jo, Pertho, men eftersom PS har nogle udvalgte sum-tal, er det egentlig ret naturligt for nybegyndere udi PS, at tro de er retvisende.

At PS ikke kan regne er både pinligt for udviklerne og under al kritik.

 

Selvfølgelig skal man benytte sit økonomisystem - E-conomic er fint med Kjelds modul - men jeg kan sgu' godt forstå, at f.eks. Henrik Juul undrer sig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...