Jump to content

Wijzigingen in BO worden niet doorgevoerd


elmoxx

Recommended Posts

Hallo,

 

Onze shop http://houtspel.nl draait op 1.4.1.0 en van de een op de andere dag is er ineens een raar probleem opgetreden:

 

Aanpassingen van instellingen in de BO worden niet correct uitgevoerd. De software zegt netjes dat de settings bijgewerkt zijn maar toch zijn deze niet veranderd in de FO. Voorbeelden waar we nu tegen aan lopen:

 

Gratis verzenden vanaf 75,- instellen werkt niet meer. Tijdens een actiemaand stond dit tijdelijk op 35,- maar het weer op 75 zetten gaat niet. Als ik 75 intik, en op save druk, dan zegt de BO dat het is aangepast, maar wel blijft de instelling op 35 staan. De werking van de FO blijft ook functioneren met 35,-

 

Een andere werking van waarschijnlijk hetzelfde issue:

We gebruiken de standaard module: Homepage Text Editor en het aanpassen van tekst in deze editor wordt niet goed doorgevoerd. Als ik de tekst aanpas in de BO en deze dan opsla, dan lijkt alles goed te gaan: In de BO wordt de nieuwe tekst gedisplayd. In de FO zijn echter geen veranderen doorgevoerd.

 

In de ene situatie gaan instellingen dus niet goed in de BO, in de andere situatie doet de BO alsof het wel goed is gegaan. In beide situaties zie je in de FO dus geen wijzigigingen.

 

 

Tijdens het zoeken naar een makkelijke oplossing van dit issue zette ik tijdelijk de force compile aan en de cache uit. Dit was het niet maar ook deze settings zijn nu niet meer aan te passen :(

 

Eigen cache etc zijn uiteraard geleegd..

 

Iedereen die een idee heeft is welkom!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...