Patrik o Sonia Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Hej! Hur kan man skapa ett "svenskt" utseende på fakturorna? Jag vill ha företagsnamn, org.nr osv i footer? Hittar ingenting om detta. Har laddat ner modulen postförskott och faktura. Men det ser inte snyggt ut. Hittade ett ställe med en guide men den visade inte hur man ändrar/lägger till information i footer. Kan någon hjälpa mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik o Sonia Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Hej igen! Jag funderar på om jag varit luddig i min frågeställning eftersom ingen har svarat Det primära är att få till text längst ner på fakturan med: Företagsnamn, organisationsnummer, bankgiro osv... Är det möjligt? Hittar ingenting på nätet hur man gör detta. Någon som vet? Det är ju brukligt att ha den texten längst ner så det borde finnas någonstans att fixa det. Hälsningar Sonia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Under Preferences->Store Contacts finns ett fält som heter Registration. Tror att uppgifterna som läggs där hamnar i botten på pdf-fakturan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Kanske M4 PDF Extensions modul kan hjälpa dig. Du kan ändra utseendet på fakturan ganska lätt med den här modulen. Maybe the M4 PDF Extensions module can help you. You can change the appearance of the invoice quite easy with this module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni_wi Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Hej, Vet inte om du redan har sett detta men det här kan nog kanske vara det du är ute efter? http://www.prestashop.com/forums/topic/213664-guide-modifying-prestashop-15-invoice-template/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts