Jump to content

Ordrebekræftelsesmail noget rod - Ekspert søges hurtigst muligt


lepong

Recommended Posts

Søger en der kender godt til Prestashop, dets opsætning og funktion, som kan hjælpe mig med at få lavet en ordentlig ordrebekræftelsesmail snarest muligt. I starten da jeg havde Prestashop så den fin nok ud, men efter at have købt og installeret et modul kaldet Editteur de template email, så ser ordrebekræftelsesmailen helt forkert og rodet ud. Har forsøgt at deaktiverer modulet, men uden at det hjalp. Er selv relativt grøn på området endnu, så tør ikke selv forsøge på at ændre på noget - derfor søger jeg en der ved hvad han/hun laver og formoder kan ændre på designet og opsætningen af denne mail, således den igen ser flot og fyldestgørende ud. Eksempelvis mangler angivelse af moms som den er nu og det skal jo helst fremgå.

 

Se gerne screenshot der er vedhæftet :o)

post-605819-0-82818700-1377701675_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo begynde med at skifte tilbage til det theme du kom fra.

Så får du lidt ro til at få det problem løst.

 

Men du skriver ikke noget om, hvilken PS version, du bruger.

Er du 110% sikker på, at det theme er kompatibel med den PS version, du bruger?

 

Har du læst denne tråd?

Link to comment
Share on other sites

Hej Pertho

 

Mange tak for din feedback :)

Jeg bruger seneste version af Prestashop 1.5.4.1.

Jeg skulle gerne være sikker på at temaet er kompatibelt med denne version, da det fungerede helt fint indtil det omtalte modul blev installeret. Dengang klappede det hele bare, så skulle mene at temaet er fuldt kompatibelt med versionen. Ordrebekræftelsesmailens opsætning er også det eneste problem jeg har med temaet, hvilket også gør, at jeg formoder det er kompatibelt. Det er eneste tema der er installeret på shoppen ud over det der er som standard.

 

Søger stadig efter en ekspert på området :o)

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver lidt forvirret, når du i flere omgange kontakter mig via mail til mit firma for at få hjælp, også henvist via Tim - og dernæst skriver, at du har fundet en anden til at hjælpe. I sidste uge kontaktede du mig igen og skrev så i weekenden, at du har fundet en der kan løse problemet her og nu, og at du derfor ikke skal bruge min hjælp alligevel.

 

Så jeg håber da, at det lykkes for dig til sidst :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan :o)

 

Det er helt korrekt at det har været sådan - endnu engang så beklager jeg meget at "håndteringen" har været sådan. Jeg har eller det vil sige, havde fundet en anden, men de er desværre noget længere tid om at svare tilbage end jeg føler jeg har tid til. Mener selv at problemet er relativt vigtigt og ønsker derfor helst, at det bliver løst forholdsvis snart, da det selvfølgelig virker som en gene for både mig og for kunderne. Er næsten villig til at betale hvad som helst, bare det bliver løst snarest :o) dog selvfølgelig med dyb respekt for, at der også er andre opgaver :o)


Hov, det var forkerte smileys der kom frem der :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej NickKK

 

Har godt haft netop den tanke der, men jeg er fortsat rimelig grøn i det, så det er en opgave jeg slet ikke ville turde at foretage, af frygt for at det blot ville ødelægge mere end det ville hjælpe. Derfor søger jeg nemlig også en der véd hvad han/hun laver  :)  så jeg forhåbentlig ikke vil opleve problemer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...