Jump to content

Lange product omschrijving - ingekort (CSV import)


Recommended Posts

Bij het aanmaken van een serie nieuwe producten, hebben we geprobeerd een langere omschrijving toe te voegen. Volgens alles dat ik kon vinden, zit er geen limiet aan de lengte van de productomschrijving (ter bevestiging: het gaat niet over de korte omschrijving).

We importeren alle tekst via CSV, en daarbij breekt PrestaShop helaas een stuk van de tekst af:
http://www.gegshop.n...-2009-2011.html

De oorspronkelijke tekst:

5-delige ombouwkit voor de BMW S1000RR, bestaande uit carbon zijkuipen, achterkuip met ruimte voor het duozadel, en de beide winglets op de zijkuipen. Deze kit geeft in een handomdraai een compleet andere uitstraling aan de S1000RR, zonder dat de hoeveelheid carbon te overheersend wordt. Relatief subtiel, en toch een stuk subtieler dan origineel.<br>Het betreft de Biposto uitvoering, waarbij het originele duozadel geplaatst kan worden.<br><br><strong>Waarom kiezen voor Ilmberger carbon?</strong><br>Carbon is er in vele soorten en kwaliteiten, maar alleen Ilmberger levert de hoogste kwaliteit carbon, met de mooiste afwerking.<br><br><strong>Wat onderscheidt Ilmberger carbon?</strong><br>Niet alleen gebruikt Ilmberger hoge kwaliteit carbon als basismateriaal, maar vooral de verwerking daarvan gebeurt volgens de hoogste standaarden. Alle onderdelen worden middels vacuum bagging uit pre-preg carbonmatten gefabriceerd. (zie ook het Ilmberger infoblad)<strong>Oog voor detail</strong> is daarbij het meest onderscheidend element. Bij Ilmberger lopen de matten netjes recht, zijn de naden tussen carbonmatten nauwelijks te zien, zitten er geen lelijke zwarte plekken in het carbon, en wordt er zelfs naar gestreefd om kuipdelen qua weefpatroon in elkaar over te laten lopen. De <strong>pasvorm</strong> van Ilmberger carbondelen is goed. Alle delen worden montageklaar geleverd, en wij garanderen no-hassle-replacement indien een kuipdeel niet aan de eisen voldoet qua montage.<br><br><strong>Afwerk-coating</strong><br>Ilmberger maakt uitsluitend gebruik van een kunststof coating voor de afwerking van hun carbondelen, deze zorgt voor bescherming tegen krassen en UV-straling, en geeft een ongekend diepe glans.<br><strong>Kwaliteit staat voorop bij Ilmberger CarbonParts.</strong>


Ik heb me er al een aantal keer over gebogen, maar volgens mij zit er geen fout in de bovenstaande tekst. Via de zoekfunctie heb ik helaas geen antwoord gevonden, dus dan via deze weg. Heeft iemand enig idee waarom PrestaShop de tekst inkort, en hoe dit op te lossen is?

 

Edited by gegbike (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...