Jump to content

Manglende registrering af ordre i BO med Ewire


Brinchen

Recommended Posts

Lige pt. har jeg et problem med Ewire, som jeg har som betalings mulighed.

 

Problemet er at man godt kan overføre penge til ewire, men på backend kan man ikke se ordren er kommet og kunden for ikke en besked om at ordren er gennemført! Samtidig forsvinder varen ikke fra kurven, efter man har gennemført betalingen.

 

Jeg har fornylig skiftet til ny host.

 

Facts:

Server software version: Apache/2.2.16 (Debian)

PHP version: 5.3.3-7+squeeze15

PrestaShop version: 1.5.0.17

URL til dit website: http://www.basicelements.dk/

 

Håber der er en der kan hjælpe mig?

 

 

mvh

Thomas Brinch-Møller

Basicelements.dk - Design & Interiør til hjemmet

Link to comment
Share on other sites

Har du spurgt Ewire? Det er mig bekendt ganske få, der bruger dem til PrestaShop, og sidst jeg læste op på det, virkede deres modul ikke korrekt.

 

Jeg har en kunde, der lige har bestilt Ewire, men jeg har endnu ikke fået testet om det virker - så indtil da ved jeg desværre ikke mere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har talt med Ewire, og de fortæller mig at de har testet det på den nyeste version af presta v 1.5.4.1, og de fortæller mig at det virker fint der.

 

Men jeg er ikke meget for at skulle til at opgradere, da risikoen for at miste data er overhængende, har jeg hørt - eller hvad siger I?

 

Jeg kunne dog godt tænke mig at prøve en lidt ældre ver. af ewire modulet, da jeg tror fejlen ligger der. Men sådan en ver. har de heller ikke liggende.

 

Så jeg er lidt i vildrede - så jeg vil gerne høre når du har fået testet.

Link to comment
Share on other sites

Jamen, hvis det ikke virker med din version 1.5.0.17, så er der vel ikke andre muligheder eng en opgradering til 1.5.4.1., der er løsningen.

 

På den anden side, så har du skiftet host. Og her kan det meget vel være din nye hosts PHP version, som giver balladen.

 

Det har jeg selv lige oplevet hos Meebox, da de opgraderede PHP versionen. Der var der noget funktionalitet, som ikke virkede mere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Problemet er klassen allerede er kaldt: Ændre

 

include(dirname(__FILE__).'/../../config/config.inc.php');
include(dirname(__FILE__).'/../../header.php');
include(dirname(__FILE__).'/ewire.php');

 

TIL:

 

require_once(dirname(__FILE__).'/../../config/config.inc.php');
require_once(dirname(__FILE__).'/../../header.php');
require_once(dirname(__FILE__).'/ewire.php');

 

i Validation.php

 

Se om det virker

Edited by Danielkjdaller (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har i mellemtiden fået det til at virke fint i en 1.5 shop, så Ewire har "oppet" sig en del mht. deres modul på det seneste. Måske fordi de har set forretningspotentialet, når nu Euroline er væk. Mit gæt er, at de har haft en massiv tilgang af kunder de sidste par måneder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i mellemtiden fået det til at virke fint i en 1.5 shop, så Ewire har "oppet" sig en del mht. deres modul på det seneste. Måske fordi de har set forretningspotentialet, når nu Euroline er væk. Mit gæt er, at de har haft en massiv tilgang af kunder de sidste par måneder.

 

Siger du at Ewire virker nu?, modulet gav godt nok konflikt.

Havde ellers opgivet dem, men hvis det virker begynder jeg at bruge dem igen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...