Jump to content

[LØST] - Manglende produkter / relationer / søgning efter flytning


mpeg69

Recommended Posts

Hej alle,

 

Jeg har p.t. en tråd kørende på det engelske forum, men ved ikke om i Danskere også følger den :-) .. MEN jeg har et KÆMPE problem...

 

Jeg har netop flyttet mit site til meebox på et af de billige hoteller. Det virkede fint indtil jeg røg i en PHP menory_limit fejl. Jeg opgraderede derfor til Pro... men NU har jeg følgende problemer:

 

1. I Frontend'en er der ingen varer under mine enkelte kategorier (se evt. www.haisler.dk)

2. I Backenden kan man slet ikke se kategorierne.. og når jeg opretter en ny, så kommer den frem i menuerne på frontend'en, men den vises HELLER ikke på admin siden ??

3. Min søgning virker ikke

 

- Jeg har forsøgt at rette kategori beskrivelserne direkte i databasen, og det vises fint på frontend'en, så jeg har fat i den rigtige database.

- Jeg har en tilbudsblok i bunden af siden og her vises et produkt. Hvis jeg igen retter i dette produkt, så slår det også igennem ude på siden.

- Mine data ligger stadig hos gigahost hvor jeg kom fra, og hvis jeg kopierer alle webfilerne ind igen, så settings.inc peger på den gamle database,.. ja så vises der produkter under kategorierne.. hvad POKKER kan der være galt.

 

På forhånd tusind tak.

 

Mvh.

Morten

Edited by mpeg69 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det problem har jeg også, og har rodet med det det meste af dagen.

Jeg har ligget på Meebox Pro 3 uger.

Alle data ligger i tabellerne.

Jeg han nu konstateret, at Meebox har lavet en hasteopdatering af PHP i går aftes.

Tidspunktet for den passer meget godt sammen med tidspunktet for den sidste ordre jeg har modtaget.

Jeg har oprettet en ticket hos Meebox. Det synes jeg også at du skal gøre.

Link to comment
Share on other sites

NÅ,

jeg var igang med at skrive til Meebox, men skulle så lige se mine sider, og så virkede SGU.

Jeg mistænker stadigvæk den opgradering.

Dine varer er der også, men nu har du fåer en advarsel i toppen. Din slider har tilsyneladende problemer.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen,

 

Ja det er de sørme også.. tak for info.. på UK forumet identificerede de problemet som værende manglende plads / Space.. så det er nok korrekt at meebox havde problemer.

 

Tak for det.. kan jeg selv markere emnet som "SOLVED" ??

 

Mvh.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Ja, de prøver at hjælpe så godt de kan. Og det er også rigtig dejligt.

 

Men lige netop denne her har de ingen chance for at give et bud på.

 

Jeg er glad for, at du oprettede denne tråd.

 

Jeg ligger på PRO21. Gør du også det? Det kunne jo være, at det problem var isoleret til en enkelt server eller 2 hos Meebox. Ellers ville vi nok have hørt mere om det herinde.

 

Men glad på begges vegne, at det virker.

Link to comment
Share on other sites

Ja, de prøver at hjælpe så godt de kan. Og det er også rigtig dejligt.

 

Men lige netop denne her har de ingen chance for at give et bud på.

 

Jeg er glad for, at du oprettede denne tråd.

 

Jeg ligger på PRO21. Gør du også det? Det kunne jo være, at det problem var isoleret til en enkelt server eller 2 hos Meebox. Ellers ville vi nok have hørt mere om det herinde.

 

Men glad på begges vegne, at det virker.

 

Jeps.. Dejligt det virker (også for dig) ... Og ja, jeg ligger også på pro21 :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...