Jump to content

gratis betalingmodul?


SimonOe

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 11 months later...

micropayments har vist lukket.

se tråden her:
http://www.prestashop.com/forums/viewthread/45954/dansk/micropayments_stopper

er der mon andre betalingsgateways som ikke koster lige så meget som pbs (i abonnement mm), men hvor man kan tage imod dankort (og gerne visa mm)?

jeg har en dankort løsning i butikken, men ønsker ikke at betale yderligere for netbetalinger osv.

Link to comment
Share on other sites

tak, det vil jeg prøve med.

men kan dog allerede se at den - lidt ligesom paypal - kræver at kunden først registrerer sig hos dem.
samt at der er nogle der har problemer med modulet.

TILFØJET LIDT SENERE:
jeg har lige tilføjet modulet, og når kunder prøver at bruge det som betaling, får de at vide "sælgers email adresse er forkert"..

hmm

moneybookers.doc

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet med version 1.1 af moneybookers-modulet (det, der er med i PS 1.3.2.3). Jeg synes ikke, det ser godt ud. Jeg kan i hvert fald ikke gennemføre en betaling med dankort (sådan et, der ikke er et VISA-kort). Det ser også forkert ud på skærmbilledet.

!http://www.prestashop.com/?ACT=29&fid=40&aid=30888_i0BjuPvYa0aZsC30LnUJ&board_id=1!

Er der nogen, der positivt ved, at de har kunnet betale med alm. dankort via Moneybookers?

/Kjeld

30888_i0BjuPvYa0aZsC30LnUJ_t

Link to comment
Share on other sites

Hej Simon Oe,

På PBS (eller nets.. som de hedder nu) hjemmeside kan du se hvilke leverandører af betalingsgateways der er verificeret. Går ud fra at du kan være interesseret i at modtage dankort betalinger.

Godkendte LeverandørerDu kan her læse mere om de forskellige muligheder, samt se listen over godkendte leverandører af betalingsløsninger og/eller betalingssoftware gennem både softwareleverandører og webhoteller.

Liste over godkendte IPSP'er

•A/S ScannetAzero
•A/SBestnetpay
•Conviator ApS
•DanDomain A/S
•DebiTech
•DIBS A/S
•E-navn
•ePay - Dit Online Betalingssystem
•FICpayment
•Freeway ApS
•FRIbetaling A/S
•Netgiro
•PayEx A/S
•PBS Betalingsmodul
•Quickpay.dk
•Surftown A/S
•Wannafind.dk
•Webhosting A/S

Du kan også læse mere hos PBS på
http://www.pbs.dk/da/produkter/certificeringafbetalingsloesninger/fakta-og-fordele/internet/Pages/betalingsmodul.aspx

God jagt!

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg så blevet godkendt af Moneybookers og har aktiveret alt i PrestaShop modulet som man skal,
men jeg får stadig kun en form, hvor man skal logge ind på sin moneybookers konto.

Jeg har enabled de forskellige services i Merchant Tools i min Moneybookers konto,
men det er åbenbart ikke det rigtige?

Er der en, der lige lige har et tip til, hvordan man får en form til udfyldelse af betalingskortoplysninger i stedet for en form med login til Moneybookers?

Link to comment
Share on other sites

OK, jeg har nu også prøvet at teste med Moneybookers.

Jeg kan ikke få det til at virke med mit "rene" Dankort :-(

Får fejlmeddelesen: Indtast venligst en gyldig: kortnummer.

Så ligesom Kjeld vil jeg også gerne vide, om nogen kan få det til at virke med "rene" Dankort.

Link to comment
Share on other sites

Skriv til Moneybookers support. Det har ikke virket at jeg har brokket mig. Måske der skal flere til.

De siger at de har en indløseraftale med PBS, men det ændre ikke på det faktum, at modtagelsen af dankort ikke virker.
Jeg har brugt Moneybookers i 8 måneder, inden Prestashop blev partner.
Alligevel var der først en kunde der gjorde opmærksom på at det ikke virkede, for 3 måneder siden.

Jeg har desværre intet rent Dankort, så kan ikke selv teste.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej

Jeg har lige installeret Moneybookers modulet og har leget lidt med det. En ting jeg ikke forstår er, at når det endelige beløb viser 377 kroner i kurven, bliver beløbet til 376,50 kroner når ryger på Moneybookers betalingsside - hvorfor dælen skærer den lige 50 øre af prisen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke set, at beløbet er anderledes. Men jeg har gennemført nogle testhandler, hvor jeg betalte DKK 5,00. På udtoget fra banken stod der, at der var blevet trukket USD 0,96 svarende til DKK 5,24. Så noget kunne tyde på, at pengene trækkes i USD, så det kan give problemer ved kursudsving.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...