Jump to content

Fejl efter Meebox opgradering af PHP version


SaLiC

Recommended Posts

Hej,

Jeg har en PrestaShop 1.5.2.0 som giver mig nogle fejl efter Meebox har opgraderet til PHP 5.4.

Hjæælp :/

 

Jeg kan som det største problem ikke oprette eller redigere produkter!!

Når jeg åbner et produkt og klikker gem, får jeg denne fejl på en blank side:

 

"Strict Standards: Declaration of Search::find() should be compatible with SearchCore::find($id_lang, $expr, $page_number = 1, $page_size = 1, $order_by = 'position', $order_way = 'desc', $ajax = false, $use_cookie = true, Context $context = NULL) in /home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/override/classes/Search.php on line 144

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/override/classes/Search.php:144) in/home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/classes/controller/AdminController.php on line 1119"

 

Er der en der kan hjælpe mig?? Jeg har lavet en del ændringer i filer rundt omkring så jeg vil meget nødigt opgradere til en nyere PrestaShop version...

 

2:

Jeg får også en fejl når jeg går ind i moduler>moduler

Jeg for denne fejlmeddelelse i toppen af siden:

 

"Strict Standards: Declaration of ProductEdit::displayFlags() should be compatible with ModuleCore::displayFlags($languages, $default_language, $ids, $id, $return = false, $use_vars_instead_of_ids = false) in

/home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/modules/productedit/productedit.php on line

133"

 

Jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har oplevet tilsvarende problemer med i PS 1.4.9.0. Her var det købte moduler som OPC og AWP, som ikke fungerede.

Hvad er dit theme? Købt eller standard?

Under alle omstændigheder, så er der et eller andet, som ikke er kopatibel med PHP 5.3.

Jeg har valgt at opgradere til PS 1.5.4.1, som p.t. er den nyeste.

Link to comment
Share on other sites

Havde også store problemer med en af mine sider. Problemet er at en del komandoer ikke

Længere understøttes i php 5, 4

Jeg opgav selv at finde fejlen da det var et af mine moduler som lavede fejlen

Som blokerende store dele af mit backoffice hyrede vekai fra mypresta.eu

Han fandt fejlen i et.af mine moduler på under 1.5 time

Og gjorde det enda om natten så kunderne stadig kunde handle.

Nu virker alt perfekt igen.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar, mit theme er købt og der var også en fejl i det som udvikleren af themet fixede for mig. Men dette virker ikke til at være relateret til themet.

 

Jeg burde nok også opgradere det er jeg godt klar over, men jeg har bare rettet shoppen så meget til alle mulige steder at det ville ødelægge en masse med en opdatering af prestashop.

 

Måske jeg er nødt til at købe hjælp udefra til at få rettet op på det...

Link to comment
Share on other sites

Du kan se udfra fejlen hvilke filer der laver dem. Det ene er et modul der hedder productedit, jeg ved ikke hvad det kan eller gør, men det må kunne løses ved at fjerne det, og det andet ligner en modificeret searchclass da den ligger i overrides, så nu har du lidt at arbejde med. Jeg ved heller ikke lige hvorfor du har den liggende der.

 

TIm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

 

Warning: file_exists(): in /home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/classes/Tools.php on line 1263

 

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/modules/Eshop-mag Le magazine E-commercre des utilisateur la solution Prestashop.URL/mails/) is not within the allowed path(s): (/home/jkoffice:/usr/lib/php:/usr/php4/lib/php:/usr/local/lib/php:/usr/local/php4/lib/php:/tmp) in /home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/classes/Tools.php on line 1263

 

Warning: file_exists(): in /home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/classes/Tools.php on line 1263

 

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/modules/TG Diffusion -Creation d'enseigne.URL/mails/) is not within the allowed path(s): (/home/jkoffice:/usr/lib/php:/usr/php4/lib/php:/usr/local/lib/php:/usr/local/php4/lib/php:/tmp) in/home/jkoffice/public_html/jkofficeline.dk/classes/Tools.php on line 1263

 

 

Er der nogen der ved hvordan jeg kommer uden om denne fejl?? Den forekommer når jeg forsøger at ændre i email templates, under translation.

 

Linie 1263 i den fil stien henviser til står der den linie som jeg har markeret med fed herunder:

 

public static function file_exists_cache($filename)
{
if (!isset(self::$file_exists_cache[$filename]))
self::$file_exists_cache[$filename] = file_exists($filename);
return self::$file_exists_cache[$filename];
}
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også lige fået en mail om at der er en opdatering til min prestashop klar, men jeg ved ikke om jeg tørre at installere den, da jeg er bange for at det vil give fejl og komplikationer, har brugt en masse arbejde på at lave shoppen og har ærligt talt ikke meget forstyand på shopmaking, så en komplikation vil skabe ekstra store problemer.

 

Jeg har også min shop igennem Meebox

 

Vil i anbefale at jeg installere opdateringen alligevel?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil aldrig opdatere min online prestashop uden først at ha testet på min testshop...

Mine fejl har ikke noget med en opdatering jeg selv har foretaget at gøre, det er en opdatering meebox har lavet på serveren der har givet dem...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...