Jump to content
knutselsmurf

PostNL module v1.2 voor Prestashop (tarieven 1 augustus 2013)

Recommended Posts

PostNL verzendkosten module

postnl-prestashop-verzendkosten-module.j

Speciaal voor uw PRESTASHOP webwinkel !!!
U wilt de PostNL verzendkosten weergeven en laten selecteren door de klant en u wilt
zelf nog vanalles kunnen instellen ? Dat kan met deze nieuwe module !

Edited by knutselsmurf

Interessante module :)

In de demo zag ik enkel binnenlandse zendingen als ik mij niet vergis.

Kan deze module ook omgaan met buitenlandse zendingen via PostNL?

Interessante module :)

In de demo zag ik enkel binnenlandse zendingen als ik mij niet vergis.

Kan deze module ook omgaan met buitenlandse zendingen via PostNL?

Uiteraard !

Beste,

Ik heb deze module proberen te installeren via de BO. Zip bestand toegevoegd, nu kom ik niet meer in de modules. Ik krijg een fatale error;

Fatal error: The license file /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/fdpostnl.txt for /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/postnl.php is not valid for this server. in Unknown on line 0 [PrestaShop] Fatal error in module Unk:
The license file /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/fdpostnl.txt for /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/postnl.php is not valid for this server.

Enig idee wat hier fout is gegaan ? Hoop dat dit op te lossen is.

Alvast dank !

Beste,

Ik heb deze module proberen te installeren via de BO. Zip bestand toegevoegd, nu kom ik niet meer in de modules. Ik krijg een fatale error;

Fatal error: The license file /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/fdpostnl.txt for /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/postnl.php is not valid for this server. in Unknown on line 0 [PrestaShop] Fatal error in module Unk:

The license file /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/fdpostnl.txt for /var/www/vhosts/7/150416/webspace/siteapps/Prestashop-125232/htdocs/modules/fdpostnl/postnl.php is not valid for this server.

Enig idee wat hier fout is gegaan ? Hoop dat dit op te lossen is.

Alvast dank !

Je hebt de verkeerde licentie gebruikt, neem even rechtstreeks contact met mij op en we lossen dit voor je op !

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More