Jump to content

Sisow installeren in Prestashop


Recommended Posts

Beste,

 

Ik heb reeds een website die op prestashop draait. Deze heb ik echter compleet geïnstalleerd aangekocht. Momenteel ben ik bezig een 2de website zelf te bouwen via prestashop.

 

Ik wil als betaalmodule de Sisow module installeren. Eerst via sisow de plus in binnengehaald als .zip. Deze zou ik in de backoffice van prestashop zo binnen moeten kunnen halen. Hij geeft ook de melding dat hij is gedownload maar kan hem niet terug vinden. Nu maar via mijn hosting ( versio) de bestanden in de root map gezet bij de modules. Nog steeds geen module te zien in de backoffice van Prestashop.

 

Wie kan mij helpen/aangeven wat ik vergeet of fout doe.

 

Alvast bedankt voor de moeite en hulp.

 

Grt

 

Bjorn

Link to comment
Share on other sites

Hoi Bjorn,

Ik heb kort geleden de module van Sisow geïnstalleerd die ik rechtstreeks bij Sisow (versie 3.2) heb gedownload. Heeft geen problemen gegeven in prestashop 1.5.3.

Misschien een open deur maar heb je de juiste module versie bij de juiste prestashop versie?

Groet,

René

Link to comment
Share on other sites

Rene,

 

Op de site van Sisow staat dat de module geschikt is t/m versie 1.5.4 ....in de PDF die in de .zip zit staat echter deze versie niet. Ik heb dus ook het vermoeden dat hij onder de nieuwste versie niet goed installeert. Ik ga zo eens kijken of het bij een eerdere versie wel lukt.

 

Tnx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...